Ga naar inhoud

Computer instellen

Gast Raceman1910

Aanbevolen berichten

Gast Raceman1910

Dag

weet iemand of het moeilijk is om een computer in te stellen?

Ik weet niet welk besturingssysteem het is, maar waar moet ik op letten?

Ik denk dat het Windows 7 is maar weet het niet zeker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Raceman1910

als je een computer, in dit geval is het een laptop, koopt krijg je een computer waar nog niets opstaat en als je hem dan aansteekt dan wordt Windows geïnstalleerd.

Waar moet ik op letten tijdens die installatie? Of moet ik gewoon kijken op het scherm en doen wat de computer zegt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je een computer, in dit geval is het een laptop, koopt krijg je een computer waar nog niets opstaat en als je hem dan aansteekt dan wordt Windows geïnstalleerd.

Waar moet ik op letten tijdens die installatie? Of moet ik gewoon kijken op het scherm en doen wat de computer zegt?

Lijkt mij toch een vreemde vraag voor iemand met 76 posts en die zichzelf catalogeert als 'ervaren'.:hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Raceman1910

ja ik weet het maar het is nu nieuw dat ik met Windows 7 ga werken.

---------- Post toegevoegd om 13:53 ---------- Vorige post was om 13:48 ----------

#edc# jij bent toch ook ervaren, geef mij dan een deftig antwoord!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rustig blijven jongens!

Bij de installatie moet je er gewoon op letten dat je de juiste instellingen gebruikt.

Vooral dan het instellen van partities als je dat wilt, tijdszone en toetsenbord.

Hou vooral ook de drivers van alle hardware bij de hand. Deze wordt meegeleverd met je laptop.

Het eigenlijke installeren van software is pas na de installatie van windows.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt mij toch een vreemde vraag voor iemand met 76 posts en die zichzelf catalogeert als 'ervaren'.:hmmmm:

Het is niet omdat je "ERVAREN" bent dat je ALLES weet van een PC uiteraard.

En zoals Jürgen zegt een beetje respect voor elkaar in deze periode van het jaar.

Ontopic.

Verder sluit ik me aan bij Jürgen en gewoon opletten dat je de juiste landinstellingen opgeeft en eventueel de goede netwerkinstellingen.

Verder wat software betreft is het een persoonlijke keuze.;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.