Ga naar inhoud

op zoek achter een .....

bismarck

Aanbevolen berichten

hallo alle maal ben hier nieuw

ik ben al lange tijd opzoek hoe dat ik een internet paswoordt kan opzetten zo dat ik in mijn huishouden enkel op internet kan via de pc

zodat ik mijn pc kan laten aan staan zonder dat me kleine dochter op net kan surfen zonder dat ik er bij ben

ze heeft al verschillende keren op p-o-r-n-o agrafiese site gezeten

zo wil ik dat vermijden

heb ergens dat eens gezien maar ik heb geen contakt meer met die mensen het moet bestaan

ze mag op de pc maar niet op internet graken

zo iets met een knopje op buroblad dat je eerst moet aan klikken en passwoordt in voeren en dan kan je pas op het internet

wie kan me daar mee helpen

EDIT : mailadres verwijderd i.v.m. SPAM

aangepast door kape
maiadres verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik gebruik xp met dat exstra account werk niet heb dat al geprobeert en als ik voorbeeld langer dan 10 min van de pc af ben dan zit ze op de mijn account dus dat is niet de oplosing

gewooon een snelkoppeling met een wachtwoordt voor internet zou heel handig zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Firewall gaat inderdaad een goeie oplossing zijn. Afhankelijk van welke je gebruikt, ga je ook een tijdschema kunnen instellen.

Je kan ook gebruik maken van bepaalde programma's.

Hier vind je alvast een lijst. Sommige zijn gratis andere kan je uitproberen, maar dien je nadien te kopen. Hier staat er nog een.

Met dit programma tenslotte kan je niet echt blokkeren, maar wel een tijdslimiet instellen.

Ik heb ze niet kunnen testen bij gebrek aan kinderen, dus kan er ook niet meer over vertellen :-).

aangepast door Jürgen
Link naar reactie
Delen op andere sites

dat zijn intercante site maar is niet wat ik zoek

ik zoek een soort snelkoppeling met een code er op zo dat ze die niet kunnen openen zonder dat ze een code moeten in voeren zo dat ik internet kan blokeren

en dat ze al de rest dat op de pc staat zoals spelletjes wel nog kunnen openen

weet dat het bestaat weet enkel niet hoe dat het noem

anders was het vlug geklaart

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.