Ga naar inhoud

uploaden

Jozef Van Mol

Aanbevolen berichten

Heb getracht foto's up te loaden naar de site van Canon om deze ter beschikking te stellen van enkele collega's.Krijg na een tijdje de melding dat er een beperking zou zijn door de instellingen van IE en de bewerking wordt afgesloten.Het gaat wel om een groot volume uiteraard.Is er een manier om dit alsnog aan te passen.Werk met Belgacom en het light abonnement.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Canon is de site van mijn fotocamera,zij stellen een gratis mogelijkheid om eigen foto's op het net te zetten ter beschikking van vrienden encollega's zodat ze dei kunnen binnenhalen voor eigen gebruik.Heb net nog maar eens geprobeerd met enkele foto's in het JPEG formaat zonder resultaat.Stuur je de gevraagde screenshot mee alvast bedankt voor uw hulp,grtjs Jos;-).

post-526-1417703931,3139_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens de foutmelding zit er een fout in de settings (instellingen) van de zoombrowser.

Welke versie gebruik je? De meest recente is de 6.3

Ik heb op het WWW geen handleiding gevonden voor zoombrowser :sad

Kijk in de help of daar geen aanwijzingen staan over de instellingen.

Doorzoek de gewone en de internet instellingen van je zoombrowser naar iets wat zou kunnen fout staan.

Als je niks kan vinden, probeer dan een herinstallatie of installeer de nieuwste versie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook even wat zoekwerk verricht.

Dat brengt ook niet veel nuttigs.

Ik vond wel het volgende Uploading to Canon Image Gateway - Canon Digital Photography Forums

wat eigenlijk niet echt een oplossing geeft voor het probleem.

Men vertelt er dat je de 'Privacy and Security' settings even moet nakijken dat die niet te hoog staan, of zou ook een firewall kunnen zijn die dit blokkeerd,...

Maar wat wel zou helpen is Internet Explorer gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoombrowser is geupdate naar 6.3 die werkt ook niet beter.Wat il al wel gedaan heb is slechts enkele foto's per keer doorsturen,dat werkt wel.IE 8 gebruik ik ook en de link van image gateway plakken in IE werkt niet omdat je terecht komt op de pagina om te downloaden.Ik kijk nog eens de instellingen na en probeer de firewall uit te schakelen,alvast bedankt voor jullie raadgevingen,Jos;-).

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.