Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoi ik heb een externe schijf van 300 gb en elke keer als ik een iso bestand erop wilt downloaden dan krijg ik elke keer dit te zien

een of meer bestanden zijn groter dan toegestaan door het bestandssysteem terwijl als ik deze zelfde bestanden op mijn interne schijf van 60 gb gooi dat het dan wel lukt kan iemand mij hiermee helpen alstublieft:bawling::bawling:

Geplaatst:

Beste,

Dit komt waarschijnlijk omdat je harde schijf in het bestandsysteen 'FAT32' staat. Dit laat het enkel toe om bestanden kleiner dan 4 gb op te slagen.

De oplossing hiervoor is formateren.

Als je dit gewoon met windows doet, kan je wel best je gegevens eerst ergens anders op plaatsen. Want formateren zal meestal alle gegevens op de harde schijf wissen.

Geplaatst:

Formatteren is niet noodzakelijk. Het is natuurlijk altijd wel aangeraden om eerst een back-up te maken voor dat u begint om het bestandssysteem om te zetten.

Hier staat alles duidelijk uitgelegd.

Geplaatst:
Beste,

De oplossing hiervoor is formateren.

Formatteren is helemaal niet nodig!

Doe het volgende of volg de link van filkill.

Ga naar Start en Uitvoeren. Typ cmd en druk op Enter.

Er zal dan een scherm verschijnen.

Typ dan: convert schijfletter: /fs:ntfs en druk op Enter.

Hoewel je normaal geen gegevens zal verliezen, is het toch beter om eerst de bestanden van je externe harde schijf tijdelijk ergens anders op te slaan.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.