Ga naar inhoud

nieuwe laptop -- L2 cache?

LL89

Aanbevolen berichten

• Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ook nog geen verkeerde cpu :-)

wat je zou kunnen doen is kijken naar de instapmodellen met de nieuwe core i7.

de goedkoopste versie van de Dell studio 15 (15") bijvoorbeeld

Studio 15 Intel® Core™ i7 Mobile Processor 720QM (1.6 GHzTurbo Mode tot 2,8 GHz, 6 MB L3-cache), Legitieme Windows® 7 Home Premium 64 BIT - Nederlands

deze zijn supersnel, en hier zit een goede videokaart bij ook

dit is de standaard configuratie van de Studio 15 (N0053508)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Dell laptop ziet er qua hardware idd zeer interessant en vooral snel uit.

Alleen vind ik het vrij belangrijk dat ik een numeriek klavier heb en dat mis ik bij deze. (Op dat na vind ik hem perfect wat me eigenlijk wel doet twijfelen.)

Ik weet dat ik door een combinatie te zoeken van 15inch met een numeriek klavier ik veel mogelijkheden uitsluit maar kvind dat heel handig.

(Toen ik 2,5 jaar geleden zo'n laptop zocht was Packard Bell de enige die dit aanbood. Nu heb ik de indruk dat er al meer merken dit doen: HP, Qforce, Acer, Fujitsu, Asus en Thosiba). Het is wel zo dat bijna al de modellen ik vind van deze merken de Intel Core 2 Duo T6600 hebben (2,2GHz, 2mb Level2 cache) das dus de helft van wat ik had.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dell heeft er idd geen met ingebouwd numeriek klavier.

Die losse vind ik dan eigenlijk nog onhandiger dan een klavier waar de cijfers tussen de letters staan.

Kga nog wat verder zoeken tussen de merken die wel 15inch + numeriek aanbieden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij zijn HP en packard bell nog steeds de enige die een 15" met numeriek klavier aanbieden. Ikzelf vind het onhandig doordat de rest van de toetsen dan nog kleiner zijn, en ik heb al zo'n grote handen.

Ikzelf gebruik een extern toetsenbord voor als ik ergens wat langer moet zitten. Voor onderweg enzo gebruik ik veel shiftlock. Het vergt wel wat gewenning, maar het gaat ondertussen bijna even snel als met een apart numeriek klavier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naast Packerd Bell en HP bieden ook Qforce, Acer, Fujitsu, Asus en Thosiba 15inch met numeriek klavier aan.

Ik gebruik al 2,5jaar zo'n laptop (15inch met numeriek) en heb geen last van te kleine toetsen (kbetwijfel zelfs als ze wel kleiner zijn)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.