Ga naar inhoud

upgrate windows 7 lukt niet

wmdhoek

Aanbevolen berichten

Hallo

ik ben al enkele dagen bezig met een upgrate van vista naar windows 7

op dit moment ben ik zover dat de upgrate in de 2e fase is. Deze fase gaat goed, totdat de windows paketten worden uitgepakt. Ik krijg dan telkens een bericht dat installatie niet opgeslagen kan worden en dat ik opnieuw op installeren moet toetsen als ik windows 7 wil installeren. Vervolgens wederom hetzelfde verhaal. Dit gebeuren duurt bjna een uur en vervolgens heb ik niets. Ik heb getoetst op compabiliteit en bestanden verwijderd welke niet compabitabel waren. Vervolgens internet uitgeschakeld en de virusscanner/spamfilter

Na drie maal en wederom een dag verder heb ik er echt genoeg van en heb de neiging om maar een heel nieuwe windows 7 aan te schaffen.

kunnen jullie me verder helpen?? Het is een systeem van Acer en de upgrate dus ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe start je de installatie? Via Windows of via het Bios?

via windows, maar dat gaat niet goed bij het opstarten. wanneer de laoptop uitgeschakeld is geweest, dan kan ik niet gewoon opstarten. hij geeft dan aan dat er een probleem is bij het opstarten, vervolgens druk ik op enter en dan wordt me gevraagt op ik een setup wil, of via windows vista. setup werkt niet dus wordt het vista. Daarna start hij op.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

ik heb jou advies geprobeerd, maar ook dit lukte niet. Daarna mijn buurman nog het een en ander geprobeerd, maar niets lukte. Ik ben terug naar de winkel gegaan. Hielden even de boot af, maar door mijn aandringen is dit toch gelukt. Zij hebben de hele schijf geformateerd en daarna ging alles prima, betreffende de installatie. Daarna moest ik alles opnieuw installeeren en ook dat heeft de nodige tijd gekost. Vandaar niet direct mijn reactie. Ik wil je in ieder geval bedanken dat je met mij hebt meegedacht.

Eventueel nog aanvullend voor anderen. Verouderde programma´s van voor windows xp worden niet meer gezien door de nieuwere versies en dit heeft mogelijk ook de problemen veroorzaakt.

nogmaals bedankt. Ik ga deze site nu als opgelost afhandelen.

ok ik ga dit proberen

gr Wil

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Was dit niet de weg van de minste weerstand.

Het is de bedoeling dat als je Vista op de mach. heb alle programma's blijven staan.

Buj mij gaat het ook niet.

Alles wordt geinst. maar aan het einde met opnieuw opstarten blijft het scherm zwart.

Cock

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.