Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een hp deskjet 5150 ter vervanging gekregen, ik kon de drivers niet van het internet halen. Hoe ik het gedaan heb na vele uren zoeken weet ik niet meer, maar ik kan nu wel printen. Mijn vraag is hoe kan ik nu weten wat mijn inktniveau is?

Geplaatst:

De weergave het inktniveau en andere extra mogelijkheden wordt inderdaad bepaald door de specifieke stuurprogramma's van een printer. In jou geval doen de standaard Windows drivers dat. Daarom dat je wel kan printen, maar geen extra opties hebt.

Welk besturingssysteem heb je?

Geplaatst:

Nogmaals bedankt voor de moeite, maar ik heb die drivers al een 10-tal keren gedownload en geprobeerd om te installeren. Op het moment dat hij begint te installeren krijg ik een kader met de vermelding: er is een probleem met windows installer-pakket.

Geplaatst:

Bij de meeste hp printers kun je het inktniveau controleren door de klep van de printer te openen en de cartridge verplaatst zich dan naar een icoontje op de printer. Dit is zeker niet nauwkeurig maar het geeft wel aan dat het inktvolume onder de 25% is gekomen. groetjes

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.