Ga naar inhoud

office professional 2007

cindy4bc

Aanbevolen berichten

Ik heb momenteel open office en wou office professional 2007 aanschaffen. vooral voor publisher. Op de windowsshop kost dit 629 euro en op ebay maar 60 euro. deze goedkope versies komen van engeland.

Tot hoever is dit betrouwbaar? dat het nu 100 euro goedkoper zou zijn, dan kon ik het nog geloven. Maar bijna 600 euro verschil? En zijn deze versies bruikbaar in België?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...

ik heb het aangekregen vandaag. Stomme koerierdienst heeft het pakje gewoon voor de deur gelegd terwijl er duidelijk opstaat "software". gelukkig is het niet gestolen.

heb 2 vraagjes nu.

1: er staat op academic use only. Kunnen ze dit controleren? ik gebruik dit ook wel voor school, maar heb andere software gezien dat ik nodig heb voor een website te maken en dat is niet voor school. maar op ebay is alles academic.

2: heb ik pas gelezen na openen. "for distribution in US only". kan dit voor problemen zorgen of maakt dat niets uit?

alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb 2 vraagjes nu.

1: er staat op academic use only. Kunnen ze dit controleren? ik gebruik dit ook wel voor school, maar heb andere software gezien dat ik nodig heb voor een website te maken en dat is niet voor school. maar op ebay is alles academic.

Dit wil volgens mij zeggen dat deze versie enkel mag aangekocht worden door studenten en leerkrachten. Gewone gebruikers mogen dus geen voordeel halen uit de lage prijs.

2: heb ik pas gelezen na openen. "for distribution in US only". kan dit voor problemen zorgen of maakt dat niets uit?

Maakt normaal niet uit. Zolang je geen last krijgt tijdens het updaten kan je het gewoon gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.