Ga naar inhoud

RAM geheugen vergroten?

Jappi

Aanbevolen berichten

Hey,

Ik heb nu rond de 100€ over van mijn nieuwjaar. Nu met die 100€ zou ik graag mijn RAM geheugen vergroten. Nu heb ik hierover verschillende vragen...

Ik speel een game genaamd Counter Strike 1.6, gaat dit in-game verbeteren? Ik lagg namelijk in smoke's wordt dit hiermee verholpen?

Welke info moet ik dan allemaal weten als ik een nieuwe zou willen steken?

Hoeveel kost dit ongeveer?

Hoeveel zou ik dan moeten bijsteken?

Nu dit zijn een paar vraagjes dat mij dwars zitten xD hopelijk kunnen jullie mij verder helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

om te weten wel geheugen je moet hebben zouden we graag het merk en type van je moederbord willen weten, als je het zijpaneel (normaal vanaf voren gezien het linker) af moeten halen, daar zie je op het moederbord een merk en type staan.

echter als je wil dat de prestaties in games verbeteren dan zal je jou videokaart moeten upgraden, ook daar kunnen we je mee helpen, maar ook daarvoor moeten we weten welk moederbord je hebt.

en hoeveel werkgeheugen heb je momenteel, en welke grafische kaart heb je momenteel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe onderstaande eens,everest trial geeft namelijk hoeveelheid en type geheugen niet weer.

Download Free PC Audit naar je PC.

Klik op freepcaudit.exe

Op het scherm met "Scanning .... Please wait", wacht je tot het programma klaar is.

Klik nu op "file" en dan op "save as".

Geef het .txt-bestand een eigen naam en klik op "opslaan".

Open het .txt.-bestand en verwijder volgende regels :

Klik nu op toetsen CTRL + F

Typ nu dit: key:

Verwijder de key code

Druk nu op F3

Dit uitvoeren tot alle keys verwijderd zijn.

Niets anders verwijderen!

Dan via "bestand" op "opslaan" klikken.

Hang dit .txt-bestand als bijlage aan je volgende bericht.

Hoe hang je een bijlage aan je volgende bericht ?

Scroll naar beneden onder je bericht.

Klik op "Beheer bijlagen"

Klik op "Bladeren" en zoek naar het bestand op je PC.

Klik op "Uploaden".

Het .txt-bestand wordt nu toegevoegd aan je bericht.

Venster sluiten.

Klik onder je bericht op "Reactie versturen".

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke, laat ik het maar direct zo zeggen, je pc is oud.

dit betekent dat je het geheugen niet echt goedkoop gaat krijgen, en niet supersnel is.

je videokart upgraden gaat ook een ramp worden, dit is namelijk nog een verouderde interface, agp genaamd.

er zijn wel agp kaarten die power hebben, maar die zijn duur en hebben geen monsterlijke prestaties in vergelijking met hun pci-e broertjes die hetzelfde kosten.

voor 100 euro kan je jou pc zeker een boost geven, maar verwacht geen wonderen!

nu is de vraag, wil je dit, of niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jean-Pierre: Ik heb gedaan wat je mij vroeg voor te doen. Bij deze kijk de bijlage.

Yannick: Jah mijn pc is oud xD toch al een jaartje of 4. Heeft dit dan eigenlijk wel nut dat ik mijn pc upgrade? Of denkt u beter dat ik spaar voor een andere / nieuwere? En voor die agp kaarten over hoeveel € kosten deze? En dat ik Call Of Duty Modern Warfare 2 ga kunnen spelen is dus al uitgesloten?

pceigenschappen.txt

aangepast door stegisoft
Key code verwijdert
Link naar reactie
Delen op andere sites

zo te zien heb je 512 mb werkgeheugen, een sempron 3200+ 1.7 Ghz en een van de ATI Radeon X300/X550/X1050 Series videokaarten.

ik zou hier persoonlijk geen geld mee in steken!

als ik jou was zou ik nog even wachten, wat meer geld opzij leggen en nieuw een setje kopen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet me hier bij Yannick aansluiten en ook zeggen dat je beter door spaart tot je een degelijke upgrade kunt doorvoeren.

Met uw systeem is het zo goed als bijna onmogelijk om COD MWF2 op een degelijke manier te spelen en een beetje extra geheugen gaat daar zeker geen verandering in brengen.

MB-CPU-Geheugen en Videokaart moeten zeker vervangen worden wil je een dergelijk spel goed kunnen spelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.