Ga naar inhoud

usb aansluiting opgesmoord ?

borreken

Aanbevolen berichten

IK heb een toestelletje (soort palmtop) die een cardiagram van het hart maakt. (cardio 24)

Er zit een usb-aansluiting op zodat je de gegevens naar de pc kan brengen.

Vandemorgen liep het mis.. Ik rook iets dat ik al eens gesnoven heb toen ik een voip-adapter aan de verkeerde voeding aansloot :-)

Kan het aansluiten van een correcte usb kabel toch een kortsluiting veroorzaken in het

toestelletje ???

Als ik de kabel in de pc steek klinkt het geluid van gevonden toestel wel maar er wordt geen verbinding tot stand gebracht en ik krijg problemn om de pc af te sluiten.

Het toestel werkt voor de rest nog wel..

???????

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Werkt het toestelletje nog wel op een andere usb poort of op een andere pc?

neen op een andere poort werkt het ook niet.

Andere pc nog niet geprobeerd.

de poorten van de pc zijn in orde. Er is iets doorgebrarnd in het toestelletje volgens mijn neus :-)

Toch maar raar...niet ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet de eerste keer dat een toestel doorbrandt als je het op een normale manier aanzet.

Het kan dus best ook zo iets zijn. Jammer maar helaas kunnen wij dan niet meer helpen.

Het is toch goed om weten...het toestel mot terug naar de verkoper en de garantie zit nog in de eerste 6 maanden. Als ze eventueel zeveren heb ik toch verweer :-)

Als er nog mensen zijn die een apparaat verliezen alhoewel het correct aangesloten is op een usb-poort hoor ik het graag...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van service gesproken..

Heb het toestelletje donderdagnamiddag of vrijdag op de post afgegeven en vandaag woensdag stond er 's middags een koerier aan de deur met een nieuw toestelletje..

De firma had gezegd rekening te houden met 12 dagen maar het is veel sneller gegaan..

Van een snelle service gesproken...Daar kunnen veel firma's een puint aan zuigen.

toestel = cardio24

firma in kwestie :

Davita Medizinische Produkte Duitsland

url: www.davita.de

Zertifiziert nach EN ISO 13485:2003

Zij reageerden ook binnen de 24 uur op e-mail.:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.