Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn 2 jaar oude PC wilde graag Windows 7 hebben.

Hij is goed uitgerust met snelheid en geheugen (de details heb ik nu even niet). Alle software is legaal.

Er is oorspronkelijk Windows Vista premium op gezet.

Ik heb 'm geupgraded naar Vista Ultimate.

Nu heb ik de upgrade CD voor Windows 7 Ultimate gekregen en gedraaid.

Alle waarschuwingen gelezen, opgeruimd, bestanden veilig gesteld, virusscanner (van PCTools) uitgezet.

Heb de upgrade gisteravond aangezet. Enkele vragen beantwoord en toen ik zag dat Windows alle informatie had om door te gaan en het enkele uren kon duren en ben gaan slapen.

Vanmorgen stond er een mooi zwart scherm met een grote witte, met de muis te bewegen, cursor. Verder niets.

CtrlAltDel doet niets.

Met een koude start zegt-ie dat er de vorige keer niet goed is opgestart. De veilige modus kan ik kiezen en krijg dan te zien dat de setup in de veiligemodus niet kan worden afgerond. Na klik op OK zegt-ie dat SETUP zich aan het voorbereiden is voor het eerste gebruik na opnieuw opstarten. Na enige seconden start-ie opnieuw op.

Er is al wel wat te zien van Windows7: de 4 kleuren bij het opstarten.

Hij start dan goed (in de normale modus) op en na enig gereutel (de harde schijf doet wel iets) is er weer de situatie van vanmorgen (Vanmorgen stond er een mooi zwart scherm met een grote witte, met de muis te bewegen, cursor. Verder niets.).

Wie :pcguru: o wie :ciao: kan mij helpen Windows 7 goed op te starten?

Geplaatst:

Ik heb dit vanmorgen ook gehad alléjah een zwart scherm maar dat kan ook liegen omdat onze electriciteit was uitgevallen. Even de stekker van je pc enzo uittrekken en na een aantal minuten terug insteken en opstarten :)

Ik hoop voor jou dat het helpt.

Anders eens kijken of alle hardware goed zit :)

Geplaatst:
Heb je geen recovery cd gekregen (of zelf gemaakt) bij aankoop van je systeem?

Met een recovery cd kan het systeem terugzetten naar de fabrieksinstellingen.

Helaas ben ik niet zo snel geweest. Wel heb ik alle originele CD's.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.