Ga naar inhoud

Incredimail

stefan1970

Aanbevolen berichten

Hallo, ik gebruik al lang incredimail, en telkens na t opstarten van de pc, wil incredimail ook opstarten (is normaal) maar sinds kort vraagt ie me 8 keer om een extensie met IC te verbinden, zoals: .IMA, .IMS, .IMN, .IMI, .IMW, .IMF, .IMK, .IME

Ik denk dat dit is sinds ik de pc ns heb laten scannen en claenen door 'your uninstaller' kan iemand me helpen dat IM me dit niet meer vraagt en weer gewoon vanzelf opstart zonder die vragen te stellen..... alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan doen we het op de propere manier.

Bewaar je mails, contacten en accountinstellingen van incredimail door ze te "exporteren" naar een tijdelijk map; eventueel op een extern medium (schijf os stick).

Verwijder incredimail.

Na het verwijderen open je “mijn computer” en ga je naar “extra” en dan “mapopties”

Onder het kopje “beeld” zie je een optie voor verborgen bestanden en mappen, daar klik je op “verborgen bestande en mappen tonen” en je sluit af met “OK”.

Dan ga je naar de map “C:\Documents and Settings\All Users\Application Data” (of C:\Documenten en Instellingen\Alle gebruikers\Application Data) en je verwijdert de mappen “IM” en “Incredimail”.

Nu gaan we het register opruimen.

Download CCleaner. Klik op deze pagina op één van de mirrorsites van MajorGeeks en dan start de download van CCleaner automatisch en gratis op.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Herstart de pc en installeer incredimail.

Na de installatie kan je de gegevens die je voordien hebt bewaard, opnieuw "importeren".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.