Ga naar inhoud

Bestand kwijt, recover maar recuva maar verkeerde codering

Karim

Aanbevolen berichten

Beste,

eerst en vooral de beste wensen voor 2010

ik heb een redelijk belangerijk werk van school op mn usb stick gezet en ik heb per ongeluk alles van mijn usb stick verwijderd. Nu, ik heb het bestand al terug via recuva maar als ik het open is het de codering die niet klopt blijkbaar.

Het is een word document en ik krijg rare tekens op m'n scherm.

ik hoop dat er iemand hulp weet!

post-1475-1417703927,9979_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stegisoft bedoelt volgens mij dat je de temp-versie van dat Word-bestand hebt genomen. Dat is een versie die tijdelijke wordt aangemaakt terwijl je met het bestand bezig bent.

Als er geen andere versie van je bestand te vinden is zal je het niet meer kunnen terughalen vrees ik.

Je kan het misschien nog eens proberen met Testdisk. Het zal waarschijnlijk ook niet lukken aangezien dit programma eerder dient om partities te herstellen. Maar je weet nooit natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stegisoft bedoelt volgens mij dat je de temp-versie van dat Word-bestand hebt genomen. Dat is een versie die tijdelijke wordt aangemaakt terwijl je met het bestand bezig bent.

Als er geen andere versie van je bestand te vinden is zal je het niet meer kunnen terughalen vrees ik.

Je kan het misschien nog eens proberen met Testdisk. Het zal waarschijnlijk ook niet lukken aangezien dit programma eerder dient om partities te herstellen. Maar je weet nooit natuurlijk.

Nee het is het origineel bestand. Dus er is geen enkele oplossing ? Ik hen het geprobeerd met de hirens cd alle recoverytools gedraait maar niets. Iemand andere oplossing ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.