Ga naar inhoud

PC bevriest. PC start niet ook niet op

kristof28

Aanbevolen berichten

Hoi,

Mijn medion pc kan op elk moment 'bevriezen'. Het enigste wat ik kan doen is die aan knop (grote wereldbol) blijven aandrukken tot de pc uitvalt. Of ik schakel de electriek uit. (knop waar priezen allemaal in zitten) Als ik dat laatste doe en ik start de pc op dan komt er volgend geluid uit. PIEEEEEEp, PIEEEEEEEEEp. en start niet op. Zet ik de pc via de knop uit dan start hij vaak ook niet op en moet ik een half uur wachten. Ook anders als ik pc op zet wil hij niet starten en blijft het maar draaien en draaien maar komt er niets op mijn pc beeld. Blijft hangen.

Hoe zou dit komen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op het eerste zicht lijkt het mij een geheugen probleem.

Welk besturingssysteem gebruik je?

Dan kunnen we eventueel het geheugen eens testen met het tooltje Memtest.

XP.

En ik kreeg vandaag weer eens toevallig zo een foutmelding. Dit kwam er op.

Probleem veroorzaakt door Device Driver.

thanks

U hebt dit bericht ontvangen omdat een apparaatstuurprogramma op uw computer heeft veroorzaakt dat het besturingssysteem van Windows ineens niet meer werkt. Dit fouttype wordt een "stopfout" genoemd. Als een stopfout zich voordoet, moet de computer opnieuw worden opgestart.

Meer informatie

--------------------------------------------------------------------------------

Samenvatting probleemrapport

Type probleem

Windows-stopfout (er wordt een bericht weergegeven op een blauw scherm met informatie over de foutcode)

Is er een oplossing beschikbaar?

Nee

Wat betekent dit probleem?

Er heeft zich een fout voorgedaan in Windows die niet kan worden opgelost. U dient uw computer opnieuw op te starten.

Oorzaak

Onbekend

Computersymptomen

Er wordt een bericht weergegeven op een blauw scherm met informatie over de foutcode (bijvoorbeeld: 0x0000001E, KMODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED)

Wat kunt u nog meer doen?

Blijf doorgaan met het verzenden van probleemrapporten zodat analytici bij Microsoft deze kunnen bestuderen en kunnen proberen het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

----------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die fout geeft aan dat het een Driver probleem is maar er word jammer genoeg niet vermeld WELKE.

Heb je toevallig de foutcode die bij dat bluescreen hoort kunnen noteren?

Spijtig genoeg niet.

Maar ik denk niet of dat er wel bij stond. Want ik heb alles gekopierd wat daar op stond.

Enkel voor ik op verzenden klik om dat dan te ontvangen kan ik op iets klikken en dan zie ik waar in de pc dat is. Het zal waarschijnlijk wel dat zijn dat belangrijk is?

Vriendelijk bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.