Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

6 maand reeds, dan vrees ik dat je misschien geen herstelpunten zal hebben voor die periode.

Ook is het zo, dat je alle programma's die in tussentijd geïnstalleerd zijn opnieuw moet installeren, als je zo'n herstelpunt zou uitvoeren.

Je kan in ieder geval eens kijken.

Open het menu Start en wijs Alle programma's aan.

Plaats je muisaanwijzer op Bureau-accessoires vervolgens op Systeemwerkset,

en klik op Systeemherstel.

In het venster Systeemherstel markeer je het keuzerondje Een eerdere status van deze computer herstellen.

Klik nu onderaan op de knop Volgende.

In dit venster zie je links een kalender.

Bovenaan de kalender kan je met de pijltjes terug gaan naar de vorige maanden.

Als je ver genoeg terug kan gaan markeer je een datum van die maand.

In het rechter venster zie je het herstelpunt of de herstelpunten die voor die dag gemaakt zijn.

Klik dan op de knop Volgende, en opnieuw op Volgende om de herstelactie uit te voeren.

Angel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Jonati

Dit is een bestand waarmee je de veilige modus zou kunnen uitschakelen,

wat het precies doet, en of je daarmee het scherm met de optie Veilige Modus zal omzeilen weet ik niet.

Ook is het een Trial, dus wil je het blijven gebruiken dan zal je het moeten aankopen.

De pagina waar tekst & uitleg te vinden is, is ook weer in het Engels.

Kan je met je Browser geen pagina's vertalen ?

De eerste link is het download bestand, de tweede link de pagina met uitleg.

http://guino.home.insightbb.com/nosafemode.zip

http://www.google.com/url?sa=D&q=http://guino.home.insightbb.com/nosafemode.html&usg=AFQjCNEuoGfG2snpA9pfV4FAgNejEkEDug

Angel

aangepast door Angel_
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn pc start steeds op, langs de veilige modus! Tis te zeggen daar waar hij zo zijn seconde afteld van 30 sec tot 0 sec, en dan start hij pas op.

Hoe kan ik dit aanpassen?

Ik werk met FF, en heb Xp home.

Mvg, Jonati:pcguru::pcguru::pcguru:

Engels is zeer nuttig voor PC gebruik. Zie maar eens hoeveel zoekresultaten men reeds binnenhaalt met volgende simpele zoektermen tezamen :

xp home always starts in safe mode only

Results 1 - 10 of about 205,000 for xp home always starts in safe mode only. (0.22 seconds)

Het zou me WEL verbazen als je het passende antwoord niet zou vinden al tussen de tien eerste resultaten ! Je kan uiteraard hetzelfde doen met een zoekactie in het Nederlands.

aangepast door Merel 469
dubbele negatie verbeterd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd, zou me ook verbazen, maar toch verbaas ik mezelf, en julie mss ook, ik nl. een leek!!!

Ik heb de oplossing gevonden, door nog eens terug jullie oplossing te lezen.

Knap staaltje...

Ik leg uit;

Ik heb in volgend voorstel van iemand van jullie in de twee gebieden de tijd op "0 sec" gezet!

Windowstoets + R

Plak dit in Uitvoeren: sysdm.cpl

Druk op Enter

Open in Systeemeigenschappen het tabblad Geavanceerd

Klik onder Opstart en herstelinstellingen op de knop Instellingen

Klik nu op de knop Bewerken

Bedankt hoor, graag reactie nog, is dit een frequent probleem?????

Je ziet hé, iedereen kan van een leek ook nog iets leren, of ni??????????????????

Mvg, Jonati (wat een website, blijven doen,...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk is je oplossing simpel opgelost dus :D. Dat is vaak het geval bij computerproblemen, een simpele aanpassing kan helse problemen verhelpen.

Ik denk dat je probleem veroorzaakt werd door een aanpassing die je misschien eens hebt gedaan aan je pc. Nieuwe software geïnstalleerd, iets verwijderd, een update gedaan ofzo..... Het kan eigenlijk door vele zaken worden veroorzaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd, zou me ook verbazen, maar toch verbaas ik mezelf, en julie mss ook, ik nl. een leek!!!

Ik heb de oplossing gevonden, door nog eens terug jullie oplossing te lezen.

Knap staaltje...

Ik leg uit;

Ik heb in volgend voorstel van iemand van jullie in de twee gebieden de tijd op "0 sec" gezet!

Windowstoets + R

Plak dit in Uitvoeren: sysdm.cpl

Druk op Enter

Open in Systeemeigenschappen het tabblad Geavanceerd

Klik onder Opstart en herstelinstellingen op de knop Instellingen

Klik nu op de knop Bewerken

En dan WAT en HOE bewerken ?:stupid:
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.