Ga naar inhoud

Internet valt na 1 min weg

Aanbevolen berichten

Geachte,

Sinds jaren hebben wij internet bij belgacom.

Nu vorige week hebben we digitale tv via Telenet.

Na deze installatie zijn er problemen ontstaan.

Toen ik terug op internet wou bleek er geen verbinding meer te zijn. daarom heb ik toen eens in de draadloze modem/router (philips) gekeken en zag dat er inderdaad geen connectie meer was met het internet.

Vervolgens heb ik geprobleerd om terug verbinding te maken maar dit lukte ni. daarom heb ik de modem eens volledig uitgezet en vervolgens na een minuutje terug aan.

Nu kon ik opeens wel weer internet verbinding maken en dacht dat hiermee het probleem was opgelost.

Niet dus. Na ongeveer 1 min viel het internet weer uit. en kon dit zoals eerst alleen terug aankrijgen door de modem eerst af te zetten.

Kan iemand mij hierbij helpen.

danku

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als dat het probleem met het wegvallen van de verbinding niet oplost kan je best contact nemen met op onze helpdesk op het gratis nummer 080022700 optie 1.

Wat je misschien kan doen is dit:

Ga naar Start

Klik op configuratiescherm

Klik op netwerkverbindingen (verbinding bij vista).

Klik rechts op de Lan- of draadloze verbinding en dan met rechtermuisknop op eigenschappen.

Klik vervolgens op internetprotocol versie 4 en met rechtermuisknop op eigenschappen.

Ga onderaan naar DNS-servers

Voor belgacom zijn die respectievelijk

195.238.2.21 en 195.238.2.22.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.