Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Het bestand msxml3.dll staat nog in C:\WINDOWS\system32-map. Ik heb geleerd dat als in de hijackthis log het getal 85..... voorkomt, er malware in mijn pc zit. Maar dat is het geval niet.

Heb nog niets van gehoord.

Heb je een windows-cdrom?

Probeer het huidige bestand dan op volgende manier te herstellen:

Ga naar Start -- Uitvoeren

Typ in: sfc /scannow

en druk op OK!

Volg de instructies.

Geplaatst:
:sad nee heb geen Service Pack2 cd.. alleen een MS Windows Xp CD, en dan klaagt de pc dat Service Pack2 cd nodig is

Heb je service pack 2 dan niet op je pc geïnstalleerd? Normaal zou het commando ook moeten werken met enkel de originele xp cd-rom.

Probeer het volgende eens:

1. Klik op Start

2. Klik op Uitvoeren

3. Klik op CMD en klik op OK

4. In het DOS scherm dat nu verschijnt geef je de volgende commando´s:

regsvr32 MSXML3.DLL en druk op enter.

Als dit niet lukt, moet het bestand misschien vervangen worden.

Geplaatst:

Ik heb wel Service Pack2 in me pc en MSXML3.DLL is ook al geinstalleerd. Mijn probleem is al opgelost. Ikhad gewoon op die "Opgelost" knopje geklikt, maar ik gaf niet expliciet aan in een berichtje dat dat het geval wel is. Na het probleem met de foutcode deinstalleerde ik messenger, re-starte de pc en installeerde messenger opnieuw. [zucht]. En toen werkte het! :pcguru:. Nogmaals bedankt voor alle hulp :-).

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.