Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb net een nieuwe geheugenkaart voor digitale forografie gekocht. Type SANDISK EXTREME IV 4GB.

Bij deze kaart zit er een programma "RescuePRO 4.0". Bij het opstarten van dit programma wordt mij gevraagd achter het serienummer. Ik vind nergens enig serienummer. Ik stel evenwel vast dat er het teken opkomt van JAVA. Wordt hiermee bedoeld serienummer van JAVA 6.0.170.4?

Indien ja, waar vind ik dat serienummer?

Geplaatst:

Dank voor Uw antwoord Jean Pierre.

Het gaat hier over een mini cd waar nergens enig serial te vinden is. Niet op de disk, niet op het mapje en niet op de doos.

Geplaatst:

Als je die cd opent (niet instaleren of autorun) is er dan niet ergens een mapje waar de serial code in staat!

Je klikt met de rechtermuisknop op het icoon van de cd en kiest voor cd verkennen.

Geplaatst:
Als je die cd opent (niet instaleren of autorun) is er dan niet ergens een mapje waar de serial code in staat!

Je klikt met de rechtermuisknop op het icoon van de cd en kiest voor cd verkennen.

Het gaat waarschijnlijk om een meegeleverde trial

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.