Ga naar inhoud

Draadloze verbinding te zwak in huis

Eric63

Aanbevolen berichten

Hoi, ik heb thuis een draadloze Speedtouch router via KPN (ADSL), als ik op zolder zit heb ik nagenoeg geen bereik meer. Ik kreeg als advies mee om vaste aansluitingen te maken met een kabel. Volgens mij moeten er ook krachtigere routers bestaan, met een kabel vind ik een heel gedoe, ik zag laatst ook adapters die via het stopcontact werken (Sitecom?) Wie heeft een goed advies of ervaring hiermee? Gr. Eric:stupid:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast patrickmh

Hallo,

Wij hebben beneden ook een draadloos router staan maar ook 1 met kabels we kregen het zelfde probleem met draadloos, dat die niet verder kwam tot 2 en soms had je wel is internet verbinding naar 3 hoog ( zelden).

Ik ben na gaan vragen bij me pa ( eigen Computer winkel gehad )

Hij zij ook je kan het beste gewoon met Kabel's werken, dit werkt veel sneller en makkerlijker, hij zij er ook bij het is mischien wel even vervelent aanleggen de kabel's.

maar als het emaal is gebeurt heb je prima internet, dit gedaan en werkt perfect.

Mischien voor u ook een optie ?

Gr

Patrick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, want bij ons is alles draadloos behalve mijn computer.

Verschillende computers hebben dan verbinding zelfs een computer die buiten in de chalet staat.

Nochtans woon ik in een groot huis.

Ik heb boven een sterke draadloos router en onderaan een access-point.

Om een idee te geven:

28 cm dikke plafond

40 cm dikke muren.

Huis is 20 meter lang op 14 meter breed.

Nog iets als er bij ons draadloos geen verbinding is dan heb ik met kabel ook geen verbinding. Maar dat gebeurd uiterst zelden.

Het enige dat misschien verschilt tussen u en mij is dat ik kabel heb en jij ADSL.

Anderzijds is heeft uw router Speedtouch maar slechts 1 antenne.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo.

Op de 2 de verdieping staat een router, voor kabels 1 kabel loopt naar boven daar staat een switch, en vanuit die switch hebben wij boven internet net, en van de 2 verdieping loopt er ook weer een kabel naar beneden toe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Router SiteCom

Switch SiteCom.

Want boven op de 3de verdieping werken we met 3 pc's op de 2 de verdieping met 1 pc en de beneden verdieping word er gewerkt met 2 pc

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.