Ga naar inhoud

bijlagen openen

Aanbevolen berichten

Hallo, ik zit met het probleem dat ik de bijlages vanuit een email niet kan openen. Ik krijg wel de melding dat ik het kan openen maar nadat het laden is voltooid gebeurt er niks. Ik krijg geen foutmelding o.i.d, hij wil gewoon niet openen. Als ik vraag om hem om op te slaan dan kan ik wel een locatie kiezen alleen is hij na het laden daar niet terug te vinden.

Ik heb bovenstaand bericht gecopieerd, ik heb namelijk sinds kort precies hetzelfde probleem. Nooit eerder gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik heb ook een probleem in die aard.

Ik heb 2 dagen geleden een laptop gekocht met windows 7 erop, maar ik heb al enkele kleine problemen:

1) een bijlage uit een e-mail die ik niet geopend kreeg (een zip-bestand): als ik dubbelklik of met de rechtermuistoets "open" klik, flikkert er even een balk in het scherm, maar hij opent dus niet en ik krijg ook geen foutmelding. Ik kan het bestand wel opslaan, maar als ik het dan ga zoeken, wil hij evenmin openen...

2) na het wijzigen van mijn bureaubladachtergrond & opnieuw opstarten, is de achtergrond weer verdwenen.

3) ik koos vanochtend een andere schermbeveiliging; die werkte toen wel, maar nu niet meer. Wat ik ook kies, als schermbeveiliging krijg ik alleen een zwart scherm...

Heeft iemand een oplossing voor deze problemen?

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mmm moeilijk uit te leggen.. Het is namelijk niet echt een bestand, eerder een heel klein programma'tje, dat dus uit zichzelf zou moeten openen.

Maar goed, in elk geval al bedankt voor de hulp. Ik zal maar eens met mijn laptop naar iemand moeten gaan die er iets meer van kent dan ik!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.