Ga naar inhoud

bestand verwijderen

Lucky

Aanbevolen berichten

Wanneer ik van mjn USB-stick (8Mb),een gewone Word-map (een handleiding over het besturen van een Boeing) wil verwijderen, krijg ik het volgende mij onbekend bericht (waarover ik in het forum ook niets gevonden heb):

"Kan bestand niet verwijderen. Kan geen gegevens van het bronbestand of op de bronschijf lezen"

De grootte van deze Operations Manual schat ik op 100 Mb. Wanneer ik "Eigenschappen" van de map aanklik, verschijnt het onmogelijk getal

74,8 GB (Giga!!). Nog vreemder: als ik de map open, verschijnt geen tekst maar een enorme lijst tekens, vierkantjes, enz. met onwaarschijnlijke groottes en realisatie-jaar: 2016, 2041, enz..!!

De map is al zo oud, dat ik de herkomst niet meer ken. Dus is er ook nergens een Uninstall van die Boeing mogelijk. Die is wellicht al lang afgevoerd uit mijn Flight Simulator.

Mijn antivirus heeft geen enkel bezwaar tegen dit onding!!!.

Hoe kan ik dat verwijderen? Het is geen programma, dus Unlocker e.d. komt wellicht niet in aanmerking.

Dank bij voorbaat voor uw hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.