Ga naar inhoud

[OPGELOST] Dvd Rw

Jozef Van Mol

Aanbevolen berichten

Bij een poging om Nero 7 te installeren is bij de heropstart v d pc de DVD RW speler niet meer te gebruiken.In het BIOS is hij wel vermeld,onder apparaatbeheer krijg ik een geel uitroepteken.Bij de probleemoplosser van Windows geeft hij aan dat hij in het geheugen is geladen maar kan de speler zelf niet vinden.Nero 7 is trouwens niet geinstalleerd omdat het programma zelf de heropstart heeft in gang gezet.Heeft er iemand dit al kunnen oplossen?Dank bij voorbaat,grtrjs Jos

Link naar reactie
Delen op andere sites

waarschijnlijk heeft de installer van nero uw drivers aangetast. Dit is normaal enkel tijdens de installatie van nero en zou nadat die geinstalleerd is terug in orde moeten zijn.

Mocht nero half zijn geinstalleerd en u weet niet hoe u alles kan verwijderen, maak dan gebruik van de clean tool die u hier kan downloaden:

http://www.nero.com/nero7/eng/General_CleanTool.html

Probeer daarna even Nero opnieuw te installeren. en herstart de pc nadien

mvg karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 weken later...

Geloof dat mijn eerst mail niet gelukt is.Moest het wel het geval zijn dan leest u dit voor de tweede keer.Sorry voor de late reactie,maar probeer ook altijd zelf het probleem zelf op te lossen,wat me ondertussen ook gelukt was.Deels door de link die u voorsteld.Het is prachtig te weten dat er een depannagedienst is waar je SNEL terecht kan zonder verschillende sites af te zoeken.Nogmaals bedankt voor de moeite,grtjs Jos;-).

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.