Ga naar inhoud

Problemen met bekijken uitzending gemist

Gast Marilon Schmale

Aanbevolen berichten

Gast Marilon Schmale

Goedemorgen,

Misschien is er iemand die mij kan helpen. Ik heb sinds kort een Imac en deze werkt tot nu toe prima. Echter als ik op de website uitzending gemist iets wil bekijken dan krijg ik de volgende melding:

De pagina 'Player omroep.nl' bevat materiaal met het MIME-type 'application/x-mplayer2'. Er is geen plugin geïnstalleerd voor dit MIME-type, waardoor het materiaal niet kan worden weergegeven.

Ik heb al Silverlight gedownload maar dit heeft het probleem niet opgelost.

Weet iemand hoe dit is op te lossen.

Alvast bedankt.

Groetjes Marilon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Francien Pas
Goedemorgen,

Misschien is er iemand die mij kan helpen. Ik heb sinds kort een Imac en deze werkt tot nu toe prima. Echter als ik op de website uitzending gemist iets wil bekijken dan krijg ik de volgende melding:

De pagina 'Player omroep.nl' bevat materiaal met het MIME-type 'application/x-mplayer2'. Er is geen plugin geïnstalleerd voor dit MIME-type, waardoor het materiaal niet kan worden weergegeven.

Ik heb al Silverlight gedownload maar dit heeft het probleem niet opgelost.

Weet iemand hoe dit is op te lossen.

Alvast bedankt.

Groetjes Marilon

Hoi Marilon,

ik ben voor het eerst aangemeld en worstel met hetzelfde probleem voor mijn macbook. heb je een oplossing voor mij

groeten francien

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.