Ga naar inhoud

Foutmelding "wuauclt.exe"

Lucky

Aanbevolen berichten

PROFICIAT, Angel!!!! Het heeft gewerkt!!!

Ook al blijf ik heel voorzichtig! Het is voorheen nog gebeurd dat ik mijn bericht mocht herbeginnen met "Slecht nieuws!" Nu heb ik speciaal nog allerlei pc-werk verricht alvorens mij aan dit verslag te wagen. Een chronologisch overzicht?

Na zorgvuldig je instructies te hebben opgevolgd, is het programma vlot gestart. Zonder enig hiaat is na een tijdje onderaan links "READY" verschenen en kon ik met de knop "EXIT" afsluiten.

Het belangrijkste moest dan uiteraard komen: de knop "Toon alle errors" activeren!!!!……

En waar het voorheen anders was, werden nu geen errors getoond. Ook niet, je weet wel… Voor alle zekerheid heb ik het tweemaal gedaan!!!

Dan maar voorzichtig wat beginnen typen, tot ik het gele icoontje "updates gereed" bemerkte.

Schrikken, natuurlijk! Met een bang hart geactiveerd. Resultaat: 68 updates (15' mogen toekijken hoe zij één voor één voltooid werden). Geen 10' later, terug het icoontje, alweer een update, en nog één…En ten slotte niets meer EN OOK GEEN FOUTMELDINGEN MEER! Een lange lijdensweg behoort blijkbaar tot het verleden……

Mag ik jou, Angel, speciaal danken voor de vondst van DE remedie? Maar ook Jürgen, kape en kweezie wabbit, voor alle inspanningen die ook zij geleverd hebben om mij te helpen.

AAN ALLEN MIJN HARTELIJKE DANK!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 60
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.