Ga naar inhoud

Foutmelding "wuauclt.exe"

Lucky

Aanbevolen berichten

Driemaal sorry, Kape !

Uiteraard had ik mijn vorig bericht moeten afsluiten met (helaas) de mededeling: "foutmelding blijft steeds om de x seconden verschijnen".

Kanttekening: een vriend, aan wie ik mijn onprettige ervaring gisteravond vertelde, herinnert zich dat hij jaren geleden diezelfde fout heeft meegemaakt. Toen waren er nog geen detectiemiddelen zoals nu en was de enige oplossing "terug naar de fabriekstoestand". Hopelijk blijft ik daarvan gespaard?

Steeds dankbaar voor je volgehouden hulp,

Lucky

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 60
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Kape,

Bijna was ik van de vervelende foutmelding verlost…..

Nadat "Windows Bestandsbeveiliging" gedurende ongeveer 15' gecontroleerd had of alle beveiligde….enz., zonder de Windows-cd te vragen en wat opviel, naar het einde toe van de scan geen foutmeldingen meer, is de controle geëindigd zonder eindrapport, maar veel belangrijker, met het Bureaublad dat niet langer geteisterd werd door…….

Na een zucht van verlichting heb ik gedurende 10' niets durven aanraken…. Mijn geluk kon niet op!

Tot ik deze tekst begon te typen (met oorspronkelijk een feestelijke intro in drukletters) …… is de foutmelding er terug!!! Bijna in versneld tempo!!!.

Zou het einde nabij zijn?

Ik kijk uit naar je reactie.

Steeds met veel dank.

Lucky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gegroet, Kape

Ik haast mij om een nieuw probleem te signaleren dat misschien verband houdt met de foutmelding: In Configuratiescherm opent "Software " eerst nog zonder de klassieke tekst "Een ogenblik de lijst wordt samengesteld" waarop geen reactie meer komt. Bij een tweede poging opent "Software" totaal niet meer. Alle andere zaken in Configuratiescherm openen wel.

Dank om het in overweging nemen

Lucky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gegroet, Kape

Je hebt het wellicht heel druk, of je bent enkele dagen afwezig. Alle begrip hiervoor.

Maar toch durf ik voorzichtig vragen of ik nadien nog mag rekenen op je verdere hulp. De steeds terugkerende foutmelding blijft irriterend het normale gebruik van de pc hinderen.

Bovendien kan ik, zoals reeds gemeld in mijn vorig bericht, via Configuratiescherm de lijst "Software" niet meer oproepen. Het volgens de regels verwijderen van bepaalde overbodige programma's, is hierdoor onmogelijk. Een ongeluk komt blijkbaar zelden alleen…

Ik blijf geduldig wachten op je reactie inzake beide mankementen.

Mag ik nog hopen?

Met al mijn erkentelijkheid,

Lucky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank, Kape,voor je suggestie. Vooraleer die uit te voeren, toch nog eenmaal "Software" proberen op te roepen. Eerst geen succes, maar plots na een vrij lange wachttijd, toch de lijst programma's. Oef...

Kan en wil je terug aandacht schenken aan de fameuze foutmelding?

Thanks

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met mijn verontschuldigingen, Kape, voor de laattijdige reactie (ik was pas gisteravond laat thuis). Ik heb zonet de scan nogmaals uitgevoerd. Dit heeft 29' geduurd. Na afloop is het venstertje automatisch verdwenen, zonder rapport of bijkomende meldingen.

Ik had, gelet op je vroegere berichten, de cd Windows XP Service pack 2 opnieuw klaargelegd, maar die is ook nu niet opgevraagd. (Ik lees her en der dat er een Servicepack 3 bestaat. Moest ik dit reeds ergens gehaald en geïnstalleerd hebben, aangezien mijn pc bijna 6 jaar oud is?)

Na ongeveer 1/3 van de scan zijn de foutmeldingen plots weggebleven. Ook nadien bleef het Bureaublad netjes, Dus besluit ik je dit triomfantelijk te melden. Alles gaat goed… TOT NU, TERWIJL IK DIT TYP. Telkens moet ik dit onheil wegklikken of verschuiven om dit verslag te kunnen beëindigen…..

Met dank mocht je toch nog een oplossing vinden….

Lucky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.