Ga naar inhoud

Foutmelding "wuauclt.exe"

Lucky

Aanbevolen berichten

Dag Lucky

Om die bmp & txt bestandjes in je post te plaatsen,

klik je onderaan het berichtvenster op Meer opties.

Je krijgt dan een nieuw venster met meer opties.

Scroll nu naar beneden tot je Beheer bijlagen ziet staan,

en klik daar dan op.

Hier kan je de bestandjes uploaden naar je volgend bericht.

Angel

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 60
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Probeer de schermafbeeldingen op te slaan als een jpg bestand, die zijn kleiner dan een bmp.

Hier heb je een mooie uitleg hoe je een bijlage of een afbeelding aan je bericht moet toevoegen.

Kan je eens zoeken met volgende term wuauclt*.* en een schermafbeelding, waar de volledige padnaam opstaat, van het zoekresultaat posten.

PS: het juiste woord is leitmotiv (moet op zen duits geschreven en uitgesproken worden)

aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank zowel aan Angel als aan kweezie wabbit voor de verdere begeleiding

Ben begonnen met het uploaden van het gevraagde. Na "Bladeren" tracht ik de eerste jpg op te roepen: ik krijg het volledige pad er naartoe: "C:/../../Foutmelding 1". Wellicht mag ik daarvan in het venstertje enkel "Foutmelding 1" overhouden en wat er voor komt schrappen? Kan jij daarmee de jpg dan openen?

Ik vermoed van wel, want het pad lijkt mij voor niemand relevant.

Dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Lucky

Je moet het hele adres naar dat bestand, in het tekstvak van bladeren laten staan,

daarna klik je op Uploaden.

Gebruik wel de optie: Bestand uploaden vanaf je computer .

Angel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Angel, gegroet!

Blij dat ik je terug kan bereiken, want deze morgen was er, door een "hapering" hier of bij jullie, geen mogelijkheid om je bericht van gisteravond te lezen.

Terzake: dank voor de toelichting. Ik ga het uploaden onmiddellijk proberen.

Het zijn er zes . Hopelijk lukt het….want ik zie drie balken, dus afwachten of zij zich vernieuwen. Zoniet hecht ik de laatste drie aan een volgend bericht.

Met hoopvolle groet,

Lucky

post-3904-1417703948,3006_thumb.jpg

post-3904-1417703948,3377_thumb.jpg

post-3904-1417703948,3725_thumb.jpg

post-3904-1417703948,4037_thumb.jpg

Foutmelding 5 appcompat.txt

Foutmelding 6manifest.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier wordt hetzelfde probleem als dat van jou beschreven.

Deze persoon heeft alle apparatuur losgekoppeld en daarna via systeemherstel terug gegaan naar een vroegere datum.

Staat automatisch updates aan? Misschien werden bepaalde updates niet geïnstalleerd.

Klik op Start

Configuratiescherm

Dubbelklik ''Automatische Updates'' Vink ''Updates downloaden, maar ik bepaal wanneer de updates worden geïnstalleerd'' aan.

Normaal krijg je nu een geel schild te zien rechtsonderaan. Dubbelklik hier op. Eventuele updates zullen nu worden geïnstalleerd.

aangepast door Jürgen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Jürgen,

De oplossing "terug naar de fabrieksinstellingen" is uiteraard het laatste wat men kan doen. Het herinstalleren van vele, vele programma’s houdt mij voorlopig toch tegen!

Ondertussen merk ik iets nieuws: bij het opstarten van de pc, net voor het welkomscherm verschijnt, flitst een zwart-wit bericht voorbij, dat het heeft over "Recovery …" Meer kan ik op die seconde tijd niet lezen. Doet me denken aan de Recovery-cd die bij de aankoop van deze Medion (zes jaar geleden) hoorde en ik natuurlijk bewaard heb. Maar ik vermoed dat die precies dient om terug te gaan naar de fabrieksinstellingen….

Je tip "Updates downloaden, maar ik bepaal…" laat geen "geel schild" verschijnen, waaruit ik besluit dat er geen updates te installeren zijn.

Toch onderaan de link gebruikt naar "Updates van de website Windows Update installeren" maar dit leidt na ettelijke tussenstadia naar : Foutnummer [0x80248011]

[Foutnummer: 0x80248011]

De website heeft een fout geconstateerd en kan de gevraagde pagina niet weergeven. Voer de volgende stappen uit om het probleem te verhelpen:

· Vernieuw de pagina.

· Verwijder tijdelijke internetbestanden in Internet Explorer via Internetopties in het menu Extra.

· Sluit Internet Explorer en open het programma opnieuw.

Als deze stappen niet werken, bezoekt u de site later opnieuw of gebruikt u de onderstaande bronnen.

Ga voor zelfhulp naar:

· Veelgestelde vragen

· Oplossingen zoeken

· Windows Update-nieuwsgroep

Geen resultaat, evenmin bij "Veelgestelde vragen" en de rest.

Om af te ronden: onder de voormelde link blijft de tekst "Eerder verborgen updates opnieuw aanbieden" steeds inactief.

Sorry voor de langdradigheid, maar ik dacht dat ik best zo volledig mogelijk mocht zijn.

Dank voor je blijvende hulp

Lucky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Lucky

Maak eerst de cache met tijdelijke Internet-bestanden van Internet Explorer leeg.

Dit doe je als volgt:

Windowstoets + R

Kopieer & plak (of typ) in het tekstvak van Uitvoeren: inetcpl.cpl

Druk op Enter.

Open het tabblad Algemeen en klik onder Tijdelijke Internet-bestanden op Bestanden verwijderen.

Klik op OK en nogmaals op OK.

Dan doe je het volgende:

Windowstoets + R

Typ in het tekstvak van Uitvoeren: cmd

De Opdrachtprompt wordt geopend.

Kopieer en plak in de Opdrachtprompt: net stop wuauserv

Druk op Enter

Dan plak je dit in de Opdrachtprompt: cd /d c:\Windows\SoftwareDistribution

Druk op Enter

Dan dit plakken: rd /S /Q DataStore

Druk op Enter

En als laatste dit: net start wuauserv

Druk op Enter

Sluit de Opdrachtprompt.

Om te plakken in de Opdrachtprompt doe je het volgende:

Rechtsklik op de titelbalk van de Opdrachtprompt,

wijs Bewerken aan en klik op Plakken.

Probeer de Updates nu nog eens te downloaden.

Groetjes

Angel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gegroet, Angel

Wat de voorgeschreven procedure betreft in je eerste alinea: geen enkel probleem. Alles prima verlopen.

Tijdens het uitvoeren van je tweede alinea liep het echter fout.

Eerst dacht ik dat ik de twee spaties niet geëerbiedigd had in je opgave: een spatie na cd en spatie tussen d en c Maar zelfs met toepassing van alle combinaties is de reactie op de opdracht steeds: "Windows kan het bestand cd niet vinden".

Wat nu?

Dank voor je spoedige reactie,

Lucky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.