Ga naar inhoud

Netwerkadapters

funkyyy

Aanbevolen berichten

Ik zou graag overschakelen naar draadloos internet helaas weet ik niet of mijn laptop dat kan (nogal een oude).

Heb wel gezien in apparaatbeheer dat er een pcmcia-adapter aanwezig is, texas instruments pci1225 cardbus controller, deze dient toch voor wifi verbinding, niet? WEET IEMAND RAAD?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Kijk bij apparaatbeheer eens onder de groep netwerkadapters en daar zou je je netwerkadapter moeten terug vinden ( op voorwaarde dat je die hebt). Daarbij zal er waarschijnlik iet sstaan in de aard van ".... 802.11 b.... netwerkadapter).

anders kan je hier ook het exact model en modelnummer posten. Bij de fabrikant kan je meestal de exacte uitrusting terugvinden.

groeten, B

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

de cardbus controller zal hoogst waarschijnlijk over deze lege slot gaan.

je hebt nu de keuze om hiervoor een wifi kaart te komen en deze hierin te steken.

alleen denk ik dat het beter is om een wifi stick op usb te komen omdat deze iets universeler is en nog bruikbaar is op andere pc modellen zonder pcmia slot.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.