Ga naar inhoud

verdwenen mails

Dened

Aanbevolen berichten

Beste,

Ik had in OE onder concepten een paar submappen aangemaakt waarin ik belangrijke mails had opgeslagen.

Vraag mij niet wanneer dit gebeurd is, maar opeens staan er onder concepten geen submappen meer en daardoor ben ik vele belangrijke mailtjes kwijt.

Is er mogelijkheid om deze mails terug te vinden?

Heb geprobeerd met systeemherstel, maar dit ging niet, blijkbaar is dit reeds een poosje verdwenen, maar had nu pas een van die mailtjes nodig en nu pas gezien dat die submappen verdwenen waren.

kan iemand mij helpen, ben een leek hoor !! geen te technische uitleg a.u.b

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, in de prullenbak niets terug te vinden.

Heb die submappen ook niet zelf verwijdert hoor, waren opeens verdwenen bij het openen van de computer, weet ook niet juist wanneer, want gebruik die mappen ook niet elke dag.

Ik heb wel een back up op een externe harde schijf staan, maar weet niet juist wat ik zou moeten terugzetten en... als ik een back up terugzet is dat dan een dubbele capaciteit op mijn C schijf, of zet hij enkel ontbrekende delen terug ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk nog eens eerst op deze locatie C:\Documents and Settings\Gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\ Identities\... lang cijfer\Microsoft\Outlook Express of je daar eventueel de mappen nog kan terugvinden. Die moeten dan als naam iets hebben als naam1.dbx, naam2.dbx, o.i.d. Die .dbx-bestanden zijn wel "verborgen bestanden", dus moet je wel de optie om verborgen bestanden weer te geven op je PC eerst inschakelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank U voor de snelle reaktie.

Heb inderdaad mappen teruggevonden op die locatie op mijn back up schijf.

Heb die gekopieerd en geplakt onder concepten op mijn C schijf, ik heb nu veel mappen terug, maar enkel tot op de dag van mijn back up, latere zijn definitief verdwenen.Maar....beter iets dan niets.

Bedankt aan het PC Forum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou ook nog eens kunnen proberen of je (eventueel) met DBXtract de ontbrekende mails zou kunnen recupereren uit de dbx-files.

Verdwenen mails na backup zou je eens kunnen opsporen vie de zoekfunctie met de opdracht *?*.eml. Mogelijk krijg je dan de losse berichten te zien die niet in een dbx-map terechtgekomen zijn, maar wel nog op de harde schijf staan ? Kans is klein, maar is het proberen waard.

aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.