Ga naar inhoud

besturingssysteem verwijderen

siel

Aanbevolen berichten

hallo, ik heb momenteel drie besturingssystemen op mijn pc: 2 x windows XP professional en 1 maal windows XP home edition. Mijn C schijf zit echter propvol en ik zou graag de eerste windows XP prof verwijderen.In het archief las ik dat je alles zichtbaar moest maken en dan op zoek gaan in je C-schijf naar boot.ini. Ik heb echter alle stappen gevolgd maar vind dit bestand niet. Ik vind alleen bootstrap.ini.Mijn vraag was of dit ook juiste was? en of indien ik het via kladblok post, jullie mij zouden kunnen zeggen wat ik kan en mag verwijderen.Dank bij voorbaatSiel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe heb je het bestand gezocht?

Klik op Start, --> Uitvoeren, typ sysdm.cpl en druk Enter.

Open het tabblad Geavanceerd en klik bij Opstart- en herstelinstellingen op Instellingen.

Klik op Bewerken onder Systeem starten.

Door enkel en alleen de verwijzing naar Windows te verwijderen is het nog niet van je pc verwijderd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee, ik ben in configuratiescherm- mapopties-beeld gaan alle verborgen bestanden aanvinken en dan op de C schijf dat bestand gaan zoeken

---------- Post toegevoegd om 17:27 ---------- Vorige post was om 17:26 ----------

[boot loader]timeout=30default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WXPHOME[operating systems]multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WXPHOME="Microsoft Windows XP Home Edition" /fastdetectmulti(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WINXP1="Microsoft Windows XP Professional" /noexecute=optin /fastdetectmulti(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /fastdetect /NoExecute=OptIndit is wat ik vond

---------- Post toegevoegd om 17:31 ---------- Vorige post was om 17:27 ----------

het is de WINXP1 die ik wil verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.