Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb een nieuwe laptop gekocht (zonder CD-R) En heb een windows 7 upgrade aangevraagd via de site van die laptop. maar het staat op een cd. Ik weet niet hoe ik windows 7 kan installeren op mijn laptop. Weten jullie dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via een externe CD/DVD rom.

Mischien dat het ook gaat om de instalatie op een usb stick te zetten maar daar ben ik niet zeker van.

Nu vind ik het eigenlijk wel raar dat een laptop geleverd word zonder cd/dvd rom!!!

Ja, die meost ik er nog voor 20 euro bij kopen! maar ze wisten mijn merk enzo en vind het raar dat het dan nog met cd is. Met office lukte het ook niet op usb, denk nu ook niet.. misschien met een code.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je enige optie is om een externe cd/dvd rom te gebruiken om windows 7 op je laptop te krijgen.

Ik ga eens horen bij een paar colega's of zij een andere optie hebben.

maar dat is daar niet op gemaakt, ze hebben het naar mij opgestuurd en ik heb geen externe optie..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net vernomen dat het zou kunnen om te instaleren via usb stick.

Ga dit even opzoeken en kom hier zeker op terug.;-)

Mischien ben je hier iets mee.(is wel in het engels)

Wat je wel zult moeten doen is van die cd een .iso maken en die dan met die tool instaleren op die usb stick.

Zal hier nog wat meer over opzoeken.

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.