Ga naar inhoud

Startproblemen en Save as doet het niet meer

JOHANVAN

Aanbevolen berichten

Beste,

sedert enige tijd lukt het opstarten niet meer zo goed en geeft hij bij opstarten het bericht weer dat de computer werd afgesloten om erge schade te voorkomen. Ik liet diverse malen een volledige diepgaande scan uitvoeren via "Tune Up Utilitys 2008" die zijn werk perfekt uitvoert (duurt tot vier uur eer hij klaar is) maar toch lukt het niet altijd en moet ik de pC opstarten in veilige modus door op F8 te klikken.

De moeilijkheden begonnen dacht ik toen ik van Native Instruments enkele zware muziekprogramma's downloadde om deze uit te proberen. Nu ze verwijderd zijn kan dit de oorzaak niet meer zijn hé?

Er moet iets grondig fout zitten, maar waar...???

Een tweede probleem is als ik foto's van het internet download en deze wil opslaan. Tot aan het "Save as..." lukt nog wel maar als ik ze dan, in hun respectievelijke map wil opslaan kan ik als een gek op die linkerknop drukken....het lukt (meestal,...soms) niet.Het veranderen van een mapnaam lukt al helemaal niet.

Enkel een oude methode: er diverse malen eens flink op tatsen doet hem wakker schieten, en nee aan de muis ligt het niet ik probeerde ook andere muizen (deze maal met USB aansluiting). Ik weet ook wel dat "tatsen" niet de methode is maar ja wat doet een mens al niet als hij woest wordt?

MS Windows XP Home SP3

CPU: Intel Core 2 Duo E4400@2.00Ghz

Conroe 65 nm Architecture

Johanvan

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.