Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb digitale camera van panasonic die werkte prima op vista 32 bits

maar heb een nieuwe pc met windows 7 64 bits, nu wil ik flimpjes bewerken met nero 9 ga dan bewerken flim opharde schijf zetten dan komt in scherm van nero camera naam in het werk shema te staan maar kan het niet starten naar verluidt moet er een nieuwe driver van panasonic hebben op die met 64bits pc werkt deze driver is niet te vinden op de website van panasonic camera type staat wel op de site maar staat alleen een pdf met handleiding te downloaden en geen drivers.

is er iemand met een oplossing.

Geplaatst: (aangepast)

Panasonic type nr: nv-gs4eg

Heb ook bij panasonic de website bezocht maar ook niet dus

mail gezonden naar hun ze gaven een andere site op daar was de driver ook niet te vinden.

Ik geef het op met zoeken naar een oplossing of weet iemand dat je met fiwarekabel die nu heb, kan deze vervangen worden door een usb kabel

in de camera zit dus een kleine ingangs poort

aangepast door Jambro
  • 2 weken later...
Geplaatst: (aangepast)
Zijn uw firewire drivers wel goed geinstalleerd?

Geef eens een beetje meer info over je pc.

Merk en type moederbord is het voornaamste.

Heb dell inspr 545

intel core 2quad pci q8300 2x 2,50 hz

ram geh 6 gb

fiwirekaart windows 7 zelf geinstallerd

heb pinnacle op de pc die vind de camera en ga dan opi mporteren komt alles in stiudio klik op start en komt niet gevonden

aangepast door Jambro
Geplaatst:

heb pinnacle op de pc die vind de camera en ga dan op importeren komt alles in stiudio klik op start en komt niet gevonden

Als de camera is aangesloten, kan je die dan ook zien in de verkenner?

Probeer dan de bestanden eerst te kopieren naar je harde schijf alvorens te importeren in pinacle.

Geplaatst:
Als de camera is aangesloten, kan je die dan ook zien in de verkenner?

Probeer dan de bestanden eerst te kopieren naar je harde schijf alvorens te importeren in pinacle.

nee je ziet de camera niet, maar in pinnacle staat hij wel en start ook

opname de camera draait en je krijgt geen bleed in het scherm van pinacle

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.