Ga naar inhoud

Dreammail

Aanbevolen berichten

Heb Dreammail terug in gebruik daar het hier weer werkt in Vista 64 bit met versie 4.6.1.3 maar het probleem dat ik nu nog heb is dat Avast Home mijn inkomende mails niet scant althans ik zie in de berichten geen berichtje dat hij ze gescant heeft zoals in Windowsmail, iemand die mij kan vertellen hoe ik dit in orde kan brengen. Nog een vraag maar hoort denk ik niet hier thuis maar bespaard dan alweer een topic; wat ik ook raar vindt is als ik kijk in het configuratiescherm bij software dan krijg ik dit te zien;

1263386647-620.jpg

de voorlaatste (Dreamstudio) zou het moeten zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dreammail geinstalleerd om te zien of Avast controleert.

Dat is niet zo.

Maar ik keek ook of Avast Outlook Express wel doet en dat is niet zo.

Ook niet als je dreammail standaard mail zet.

Wat je bij Software ziet is anders dan bij mij.

Bij mij staat gewoon dreammail.

Mogelijk heeft dat te maken omdat je wachtwoord hebt ingesteld voor dreammail.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb als besturingssyteem Vista Home Premium 64 bit en hier scant hij wel in windows mail, ook had ik in het verleden Avast Home bij XP Home in gebruik en ik meen mij te herinneren dat hij daar ook een bewijs van scannen achter liet in Outlook Express maar ben niet helemaal zeker en wat dat wachtwoord betreft heb ik niet ingesteld in Dreammail.

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt avast is al geinstalleerd vlak na aanschaf van de pc en Dreammail het ik pas gisteren geinstalleerd maar voordien in XP was het omgekeerd Outlook stond er op (onderdeel van XP) en nadien Dreammail. Ik ga het dadelijk eens Virtueel proberen door eerst Dreammail te installeren en daarna Avast maar eerst dan Vista Home Premium 64 bit installer in Virtualbox. Vindt het toch raar zou toch ook andersom moeten kunnen want niet iedereen gaat avast verwijderen om na de installatie van dreammail opnieuw te installeren hier had ik voordien met avg geen problemen mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.