Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hello , ik weet niet of dit het juiste forum is :bawling:

Ik heb een installatie probleem dat ik niet opgelost krijg , dit !

Op mijn oude Xp computer stond Tetris ( blokken ) de enige echte :D

Nu wil ik dit op mijn Win 7 systeem ook maar ik geraak niet verder dan op de bijgevoegde afbeelding .

" Press space to continue or esc to abort "

Als ik op space klik gebeurt er niets , als ik op esc. klik verdwijnt alles en kan ik opnieuw beginnen :viking:

Heb ook het program al door compatibilteitsproblemen laten nazien en al met verschilende systeemen proberen het program te openen , maar niets helpt !!

Zou ik dit oude tetris program maar niet weggooien xD of heeft er iemand een hint xD

M.V.G.

Rob.

post-673-1417703932,6714_thumb.jpg

Geplaatst:

Ja Stegi -- vroeger stond dat program op een diskete , maar ik heb die niet meer :sad

Zo ik dacht , ik haal dat program van mijn oude pc en kopieer het op de laptop -- niet goed dus !!

Rob.

Geplaatst: (aangepast)

Stegi -- sorry maar ik vindt geen INI bestand in het spel :sad wil ik het u eens doorsturen , hier of naar uw prive mail ? het is maar 1,45Mg !

Dan kunt u eens tetris spelen , als ge het aan de gang krijgt :-)

Rob.

aangepast door rob
fout.
Geplaatst:

Dag Stegi -- ben ik blind of is het juist dat ge geen bestandje kunt doorsturen op een prive mail adres ?

Ik zie wel dat ge een link en een afbeelding kunt bijvoegen , maar een bestandje -- no way !!

Rob .

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.