Ga naar inhoud

windows werkt niet meer

Burna

Aanbevolen berichten

hey,

ik heb een kleine probleem

Windows wilde een update downloaden i.v.m. beveiliging voor verwijderen van schadelijke software of zo iets in aard wanneer ik dit update liet doen en ge

geïnstalleerd te hebben starte mijn pc opnieuw op en en opeen kwam zwart scherm met normaal starten enzo voort na normaal starten of in andere modes zag ik windows logo met loading dan kwam opeens blauwe scherm en starte pc opnieuw op en dit blijf voort doen kan niks meer doen :(

heeft iemand een oplossing voor mijn probleem??

Mvg Burna

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

ik kan geen andere optie kiezen dan normaal starten als ik die zwarte scherm met normaal starten in veilige modus starten ... kan ik mijn toetsenbord niet gebruiken doet niks meer :s heb een usb toetsenbord welke optie moet ik als eerste late starten ?? ik pakte usb opties als eerste maar het lukte niet

grtjes Burna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat je nu zegt ben ik nooit tegen gekomen.

Dus als je computer opstart en de hele tijd op F8 druk dan vraagt die USB of zo?

Ik heb wel geen usb toetsenbord maar wel usb muis en die werkt perfect in veilig modus.

Je kan een ps2/usb verloopt kopen bij een computerzaak ofwel misschien bij uw moederbord doos. Dat is een groen ding.

Je kan dan in ps2 poort achter de computer steken en dan moet de toetsenbord werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

neen :P

als ik mijn pc opstart en dat zwart scherm krijg met opstarten in veilige modus / met netwerkmogelijkheden / met opdrachtprompt

dan begint het aftellen maar ik kan met mijn toetsenbord niks doen geen van veilige modus selecteren toetsenbord reageert niet meer hoe kan ik dit oplossen??

grtz burna

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.