Ga naar inhoud

nieuwe game pc

standalist

Aanbevolen berichten

hallo jongens

hallo, ik wil graag een nieuwe game pc gaan kopen alleen heb ik hier helemaal geen verstand van. daarom vroeg ik me af of jullie me konden helpen met een nieuwe game pc te vinden. Ik heb het niet zo op zelf een onwerpen omdat ik daar nog veel minder van af weetxD. ik zou hem graag wel rond de 1000 euro willen houden aangezien mijn budget niet zo hoog is :D. ik wil er graag call of duty 4.2 op medium op kunnen runnen. zelf had ik deze 2 al gevonden wat denken jullie ervan 1. PACKARD BELL iPower X9520 gaming-computer online kopen | Elektro | Computer & telefoon @ Neckermann.com

2. https://maxict.nl/product/1851274/_ASM7721_INTEL_C_I7_I7-920_6GB_1TB_DVD-RW_DL_W7HP?btwview=in&rs=vergelijk

weten jullie anders misschien nog een andere pc rond de 1000 euro die beter is dan deze om op te gamen:D. of raden jullie me erg af om eentje te kopen en is het echt veel beter om er een te maken?

bij voorbaad dank

groeten.

(ps. ik weet niet of deze vraag hier hoord. anders sorry daarvoor en verwijs mij dan aub door naar de juiste plek:ciao:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

daarom ook, laten we eens wat moois samenstellen voor hem zometeen :)

haha harstikke bedankt maar ik zou echt niet weten hoe ik dat dan in elkaar moet zetten. ik ben niet zo technie zullen we maar zeggen.

maar als er een site is die dat allemaal voor mij in elkaar kan zetten vind ik het wel oke. als het maar beter word dan die andere 2 xD owja ik had ook deze pc nog gevonden zeg maar wat jullie ervan vinden aub.

Acer ASPIRE PREDATOR G7200-amd shop

groeten

ow en nee ik hoef er helemaal niks bij alleen de desktop geen monitor muis en toetsenbord enzo

ow deze heb ik ook nog kunnen vinden van rond de 1000 euro

http://gaming-pc-review.toptenreviews.com/cyberpower-review.html

aangepast door standalist
vergeten te schrijven (oeps)
Link naar reactie
Delen op andere sites

zoals hierboven al gevraagd werd:

Moet bij die 1000 euro een scherm bij?

En de meeste sites bieden wel een assemblage aan met garantie tegen een prijsje.

nee hier hoeft helemaal niks bij een beeldscherm luidsprekers toetsenbord en muis koop ik allemaal los.:D

ik heb hier trouwens nog een site gevonden waar er heel wat opstaan onder de 1000 euro. kunnen jullie aub even kijken, welke ook wel redelijk goed is voor het budget.

Shop for a Gaming PC, Gaming Computer, Gaming Desktop PC - NVIDIA

danku xD

aangepast door standalist
Link naar reactie
Delen op andere sites

lol vergeet het maar op die site, ook allemaal veel te duur!

ik zou persoonlijk kiezen voor losse onderdelen bestellen bij een webshop en deze vervolgens door die winkel ook in elkaar te laten zetten, werkt perfect!

ja oke

1. maar ik zouniet weten wat ik zou moeten kopen en 2. kan die winkel dan mijn hele pc in elkaar zetten en hoef ik dan thuis bijna niks meer te doen.( ik ken iemand die er wel een beetje van snap ) bijvoorbeeld windows installeren is thuis geen probleem alleen een processor erin zetten xD.

als ik een goede computer met losse onderdelen kan kopen oke maar dan wil ik hem wel heel thuiskrijgen anders schiet ik er vrij weinig mee op;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.