Ga naar inhoud

nieuwe game pc

standalist

Aanbevolen berichten

aaron_ds druk even op dat linke in azerty (directe link) en copy past dan je url even hiernaartoe (lieft onder een snelkoppeling posten a.u.b.)

dan word het direct in de TS zijn winkelmandje gezet en kan hij bestellen :)

je bent overigens windows en assemblage vergeten, en een andere cpu koeler zou ook geen kwaad kunnen haha.

verder uitgezeurd? ja ik ben verder uitgezeurd nu :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

aaron_ds druk even op dat linke in azerty (directe link) en copy past dan je url even hiernaartoe (lieft onder een snelkoppeling posten a.u.b.)

dan word het direct in de TS zijn winkelmandje gezet en kan hij bestellen :)

je bent overigens windows en assemblage vergeten, en een andere cpu koeler zou ook geen kwaad kunnen haha.

verder uitgezeurd? ja ik ben verder uitgezeurd nu :P

Voila, =1&product[9448]=1&product[223635]=1&product[97592]=1&product[80156]=1&product[238998]=1&product[243016]=1&product[230048]=1&product[58761]=1&product[11889]=1"]klik hier voor de samenstelling.

Een andere cpu koeler zou ook geen kwaad kunnen haha.

Ik heb tot nu toe alle AMD pc's die ik gebouwd heb met de boxed cooler in elkaar gestoken ... nog nooit problemen gehad, ik ben dus wel tevreden van de bijgeleverde koelers ... zeker in een Antec Nine Hundred kast, 4 fans en volledig geperforeerd ...

Grz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee jongens

harstikke bedankt voor jullie hulp

maar.. ik wil liever een game pc kopen rechtstreekst uit een winkel want anders moet ik het zelf in elkaar zetten en ik ben bang dat er bijvoorbeeld iets fout is waardoor ik mijn 1000 euro heb verspilt. maar is er ook een site waar je een game pc kan bouwen en die hem dan zelf in elkaar zet ofzo?

en wat denken jullie eigenlijk van dit Acer Aspire G7200 Predator Ranger - Reviews, specificaties en prijzen

zou ik hier call of duty modern warfare 2. op medium op kunnen spelen?

want ik zie het toch niet zo zitten om lossen onderdelen te kopen

toch bedankt voor jullie moeiten en tijd

groet

aangepast door standalist
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als die 1000 euro kost dan is dat zeker 200 te veel. Ik ben nog geen enkele PC tegen gekomen van zulke producenten die daadwerkelijk de 'bang for a buck' geven.

Zij profiteren er van dat 95% van de consumenten van zulke systemen, schrik heeft om zelf iets samen te stellen. Ze kunnen hun prijzen zo hoog houden tov wat je zelf zou kunnen maken. Zelfs met de assemblage + installatiekosten kom je 99% van de tijd vele goedkoper uit.

Nadeel is dat je niet in het 'echt' even de winkel kunt binnenwandelen om zo informatie te vragen. Maar om eerlijk te zijn, zijn de meeste verkopers niet volledig op de hoogte van wat zij verkopen. En je kunt zeker zijn dat de winkels die hier worden aangeraden om uit te kiezen al vele malen hun producten hebben afgeleverd. Meestal worden online winkels kritischer beoordeeld.

Het systeem van Acer dat jij liet zien kun je, zonder zulk flashy case, voor een 750 a 800 euro bestellen. Maar als ik wat rond zie word de AMD 905e vooral gebruikt in HTPC's, voor Media centers dus, niet echt voor gaming.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee jongens

hartelijk dank voor jullie moeiten om mij over te halen om een pc te samen stellen.. maar ik mag het niet eens >.<. dus ik zal als ik er een wil wel een moeten kopen. daarom ben ik eens gaan rondkijken en heb ik er weer eentje gevonden

Take it Now - Acer ASG7711 IC I7-920/ 6GB/ 1,5TB SM/WHP/COPPER METALIC (9W.X8W64.TZN)

het spijt me dat ik jullie advies niet kan opvolgen maar kunnen jullie me toch zeggen wat jullie hier van vinden want zoals ik al zij ik weet het echt niet.

hartelijk dank voor jullie moeiten

sorry jongens ik mag het toch wel :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee jongens

hartelijk dank voor jullie moeiten maar als jullie mij een pc samenstellen zo erg aanraden dan zal ik dat maar opvolgen. maar dan heb ik er wel een paar vragen op. als ik daar iets bestel krijg ik die hele pc met alle onderwerper er al in gemonteerd thuisgestuurd of moet ik alle onderdelen zelf gaan monteren? en hoe zit het met de garantie want ik heb dan denk ik garantie op losse onderdelen en niet op de hele kast zelf. dus als er dan iets kapot gaat en ik weet niet wat, hoe werkt dat dan xD meot ik dan de hele pc terug sturen of alleen het kapotte onderdeel. en zouden jullie misschien dan een mooi systeempje voor mij kunnen maken want ik heb daar dus geen verstand van. ik zal even zeggen wat ik er dan bij wil ;-) zoals ik al zij ik wil er graag cod 6 (4.2) op kunnen runnen op medium setting en tegelijker tijd een beetje muziek luisteren is dat mogenlijk voor ongeveer 1000 euro? en ik zou als het kan ook graag een mooie kast willen want ik vind dat het er wel een beetje bruut uit moet zien een kast zoals dit bijvoorbeeld. met van die lichten enzo. Antec Twelve Hundred Towermo :: Azerty en kan daar dan op een of andere manier nog neon lichten bij want ik wil wel dat het er uit ziet als een mooie game pc. ik wil ook graag rond de 4 gb RAM en een goede processor zodat hij niet de hele tijd hapert enzo. owja ik wil graag ook dat hij niet teveel lawaai maakt als het kan dat je hem bijna niet hoort :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee jongens

hartelijk dank voor jullie moeiten maar als jullie mij een pc samenstellen zo erg aanraden dan zal ik dat maar opvolgen. maar dan heb ik er wel een paar vragen op. als ik daar iets bestel krijg ik die hele pc met alle onderwerper er al in gemonteerd thuisgestuurd of moet ik alle onderdelen zelf gaan monteren? en hoe zit het met de garantie want ik heb dan denk ik garantie op losse onderdelen en niet op de hele kast zelf. dus als er dan iets kapot gaat en ik weet niet wat, hoe werkt dat dan xD meot ik dan de hele pc terug sturen of alleen het kapotte onderdeel. en zouden jullie misschien dan een mooi systeempje voor mij kunnen maken want ik heb daar dus geen verstand van. ik zal even zeggen wat ik er dan bij wil ;-) zoals ik al zij ik wil er graag cod 6 (4.2) op kunnen runnen op medium setting en tegelijker tijd een beetje muziek luisteren is dat mogenlijk voor ongeveer 1000 euro? en ik zou als het kan ook graag een mooie kast willen want ik vind dat het er wel een beetje bruut uit moet zien een kast zoals dit bijvoorbeeld. met van die lichten enzo. Antec Twelve Hundred Towermo :: Azerty en kan daar dan op een of andere manier nog neon lichten bij want ik wil wel dat het er uit ziet als een mooie game pc. ik wil ook graag rond de 4 gb RAM en een goede processor zodat hij niet de hele tijd hapert enzo. owja ik wil graag ook dat hij niet teveel lawaai maakt als het kan dat je hem bijna niet hoort :D

owja en ook deze kast zie ik wel zitten Cooler Master Cm Storm Sniper :: Azerty

xD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.