Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo,

dit kan vele oorzaken hebben.

Best eens volgende zaken nazien:

- ontvangt de modem nog(lichtjes branden of niet)? Ik denk zelfs dat er onder IE8 een module zit die indien de pagina niet te bereiken is toelaat om na te gaan of er al dan niet internet gevonden kan worden.

- onder extra -> internetopties-> verbingingen nagaan of de verbinding nog wel correct is ingesteld.

- kijk eens onder uw configuratiescherm of de pc de modem nog vindt, eventueel opnieuw installeren.

- als niks van het bovenstaande helpt, zou ik terug gaan naar een herstelpunt van voor ie8. Het is trouwens aan te raden om voor elke installatie een herstelpunt te maken.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

dit kan vele oorzaken hebben.

Best eens volgende zaken nazien:

- ontvangt de modem nog(lichtjes branden of niet)? Ik denk zelfs dat er onder IE8 een module zit die indien de pagina niet te bereiken is toelaat om na te gaan of er al dan niet internet gevonden kan worden.

- onder extra -> internetopties-> verbingingen nagaan of de verbinding nog wel correct is ingesteld.

- kijk eens onder uw configuratiescherm of de pc de modem nog vindt, eventueel opnieuw installeren.

- als niks van het bovenstaande helpt, zou ik terug gaan naar een herstelpunt van voor ie8. Het is trouwens aan te raden om voor elke installatie een herstelpunt te maken.

Succes!

Kun je het is mischien uitleggen een herstelpunt dat ken ik nog niet

en zeg het zo simpel mogelijk a.u.b kben nu niet thuis ben in een bibliotheek en heb nog 5minuten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

met een herstelpunt ga je terug in de tijd tot op het moment dat je pc "gezond" was.

In jouw geval tot voor ie8.

Dit vind je via programmas -> bureauaccesoires -> systeemwerkset -> systeemherstel

Kies oud herstelpunt terugzetten.

Dan ga je letterlijk terug in de tijd. Nadeel is dat ddan alle programma's terugkeren, dus niet enkel IE.

Groeten Jupi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.