Ga naar inhoud

ip ban

elly55

Aanbevolen berichten

hallo, ik weet niet of ik hier goed zit maar doe een gok.

ik speel het online spel fallen evolution.

een admin heeft mij een perm ban gegeven ten onrechte en de ban is opgeheven,maar op de comp waar dit is gebeurd blijf ik de boodschap krijgen van perm ban, als ik de comp mee neem naar een ander adres en een ander ip adres zou je denken weer in te kunnen logge,niks is minder waar,toch weer die ip ban.

als ik een andere comp neem kan ik gewoon inloggen dus wat is hier aan de hand, kan iemand mij helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok maar waarom kan ik dan wel inloggen met een andere comp en niet meer op de gene waar die ban is gebeurd? al neem ik die comp mee naar een ander adres ook ander ip adres nog steeds ip ban .wat is er aan de hand

aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je dit moet melden aan de admins van de game site.

De controle op het ip adres van de spelers wordt tenslotte bij hen gedaan.

Vermoedelijk doen ze ook een controle op mac adres en zijn ze een of andere parameter vergeten aan te passen.

Elke computer heeft een uniek mac adres dat hetzelfde blijft, ook al verander je van IP adres.

Ik zou nogmaals de admins van die site te contacteren en de zaak uit te leggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.