Ga naar inhoud

betreft Windows Computer

Robbie24

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik ben Robbie en ben nieuw op dit forum maar ik heb een enorm probleem met mijn Windows computer, namelijk het volgende, Hij loopt regelmatig vast, mijn scherm bevriest precies en ik kan geen Control, Alt en delete meer duwen op mijn toetsenbord en muis werkt ook niet, ik vind dit enorm jammer want ik kan er niet veel meer op doen, opstarten doet hij nog goed en hij is al een paar keer geformatteerd geweest maar het helpt echter niets, hij blijft onstabiel en regelmatig hangen.

Wat kan ik nog doen zodat de pc weer optimaal functioneert. en waar zou het aan kunnen liggen.

en ook nog dit mijn scherm heb ik al veranderd daar ligt het probleem niet aan en hij is paar jaar terug nog geformatteerd geweest dus daar zou het volgens mij ook niet meer aan liggen.

Alvast bedankt

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je al eens uitgebreid op malware gescand ?

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

HijackThis zal openen na het installeren.

Klik op "Do a systemscan and save a logfile".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

N.B. : gebruikers van Windows Vista en Windows 7 zullen eerst moeten rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Bedankt voor je reactie maar ik heb alleen internet op de laptop van thuis waar ik nu op zit en op die computer die het probleem heeft daar heb ik geen virusscanner en geen internet op maar heb al eens gescand int verleden dat verergert het probleem alleen maar. Ik heb zelfs de videokaart drivers opnieuw geïnstalleerd en dat maakt het blijven hangen ook eens zo erg, dus ik vind het iets heel raar maar ik heb geen flauw idee waar dat aan ligt, en ja de pc is te oud voor daar nog internet op te zetten, ik gebruik hem alleen voor muziek in studio

Groetjes

---------- Post toegevoegd om 09:20 ---------- Vorige post was om 09:18 ----------

het lijkt ook precies alsof mijn beeld niet mee kan als ik iets open, bijvoorbeeld mijn documenten verslepen dan hangt hij zich al op soms of gewoon iets verslepen of venster groter trekken met de muis dan heeft m ook al problemen, hij reageert nie direct en toch heeft de pc 1 GB Ram geheugen dus dat moet toch volstaan ook al is m wat ouder.

---------- Post toegevoegd om 09:22 ---------- Vorige post was om 09:20 ----------

ik kan hem alleen maar opnieuw opstarten, het is echt niet te snappen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.