Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heeeyyy,

Het is weer is raak met deze erge pc -_- mijn oude pc had nog minder problemen...

maar het volgende probleem is hier :

Ik heb mijn geluid Aan staan ik zet een liedje op en in windows zegt die dat alles perfect werkt hij geeft ook aan dat die muziek afspeelt en ik kan ook zien als ik rechts onder in op het geluidsknopje druk dat deze geluid afspeelt. Maar het enigste dat ik uit mijn boksen krijg is een heel erg ierietante pieptoon

Ik kan er niet helemaal achterkomen hoe dit komt.Het ligt niet aan mijn homecinema want ik heb de subwoofer opart achter de pc zitten via een versterker en zowel de subwoofers als de homecinemaset geeft alleen maar gepiep en werkt wel achter mijn mp3 speler.

Zou het WEER is stuk zijn?

Groetjes Dennis

Geplaatst:

Ik heb gewoon hier echt neigingen om met mijn ouwe pc weer te ruilen die mijn moeder nu heeft die draait nog steeds zonder problemen en aan deze pc heb ik nog niks anders dan werk gehad ik dacht dat het nou eindelijk een keer goed is maar nu begeeft dit ding het weer.

Moederbord heeft me 120 euro gekost en ik vind het een groot prutsding!

Bah kon nog beter op www.computersdievandevrachtwagenvallen.nl een pc kopen -_-

Geplaatst:

moederbord : Gigabyte GA-MA790XT-UD4P

en geluidskaart is onboard realtek Hd audio.

Dit is al het 2e moederbord dat problemen krijgt (want dit moederbord was al een keer vervangen omdat er 2 chips waren door gebrand En dit allemaal binnen een paar maand)

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.