Ga naar inhoud

Game Pc

Henk.

Aanbevolen berichten

Oke, jij zou dus eerder voor een wat duurder moederbord en Werk geheugen gaan + 2 SSD's... Maar ik zie dat de 5870 weer leverbaar is en de kast die jij had aangeraden dus ik dat dat ik =1&product[75146]=1&product[2923]=3&product[2874]=1&product[97217]=1&product[76971]=2&product[198747]=1&product[224663]=1&product[225309]=2&product[232912]=1&product[245679]=1&product[226358]=1&product[252897]=1&product[235982]=1&product[219481]=1"]dit maar ga bestellen. bedankt voor de hulp. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 67
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dat is een mooi systeem hoor. Daar ga je, je goed mee kunnen amuseren.

Onthoud wel dat je, ze zelf in elkaar moet zetten als je ze zo bestelt. Als je dit extra pakt dan doet azerty dat allemaal voor je. Dit is gewone assemblage zonder dat windows is geïnstalleerd. Dit is met installatie van windows erbij. Zelf doen is niet zo moeilijk maar wel op eigen risico.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Nadat ik de pc had gerebooth kon ik inees wel alles downloaden maar nu heb ik nog steeds dat mw2 af en toe midden in het spel een error geeft en dat de webbrouwser ineens crashen. En ik kan geen scan doen met de virus scanner. Dat ligt zeker ook aan Win 7? (64)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jah, volgens mij wel. Bij het mb zat een schijfje die heb ik allemaal geïnstalleerd. en bij de grafische kaart zat er ook een die heb ik ook geïnstalleerd. Ik heb af en toe ook dat het beeldscherm een bepaalde kleur word en een harde zoem hoor dan staat hij ineen keer helemaal vast.

Hij kan trouwens ook een van de hd's niet vinden (hij zag hem wel in de bios) Virus scanners kan hij ook niet instaleren. En bij mw2 geeft hij Disk reak errror.

aangepast door Henk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou eerder denken dat er iets mis is met de hardeschijven.

Je kan niets downloaden, en er word er eentje niet herkent?

Ik zou HDtune downloaden & installeren (desnoods downloaden vanop een andere pc), en dan de "Error scan" doen, komen hier fouten in voor?

Dan is waarschijnlijk je hardeschijf kapot, zoniet denk ik eerder aan het ram geheugen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.