Ga naar inhoud

Game Pc

Henk.

Aanbevolen berichten

• Reacties 67
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik las net op een ander forum. Dat het ook kan zijn dat mijn beeld zwart word maar de pc gewoon blijft draaien, doordat ik te weinig koelingpasta op de cpu had gedaan. En ik weet dat ik er idd echt weinig op heb gedaan. Een klein druppeltje van de bijgeleverde (grijze) pasta. Die bij de cpu koeler zat.

Denken jullie dat dat het kan zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat denk ik niet want dan zou de computer gewoon uitvallen.

Maar je kan dat even testen in de bios hoe warm de cpu wordt.

Het kan aan de videokaart driver zijn dat de scherm zwart is en toch draait de computer normaal.

Als je windows 7 gebruikt kan je overwegen om vista driver te installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke verbinding tussen VGA en Scherm gebruik je? HDMI, DVI of Displayport? Heb je al is geprobeerd een ander scherm aan te sluiten? Je kunt ook met RealTemp je temperaturen bekijken. Als je de PC gewoon laat lopen en ze komen boven de 50°C uit dan heb je wrs te weinig koelpasta gebruikt (Ik gebruik een klein stukje karton waarmee ik dan de pasta over heel de koeler in een ZEER dun laagje uitsmeer ).

Anders heeft ATI paar dagen geleden ook nieuwe drivers uitgebracht, miss dat die helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De temperaturen die ik met real temp heb opgemeten zijn CPU: 29 en daarna 24, 31, 26 graden

Als beeldscherm aansluiting gebruik ik DVI als ik het goed heb en ik kan hem niet op een ander scherm proberen want die heb ik niet.

Zou je de link van de ATI driver willen geven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.