Ga naar inhoud

missend of corrupt ntoskrnl.exe file + vindt harde schijf niet.

ittica

Aanbevolen berichten

Goedenavond allemaal,

Ik krijg deze melding bij het opstarten van mijn pc. Op youtube vond ik deze oplossing voor dit probleem: [ame=http://www.youtube.com/watch?v=j69K9H87j2s]YouTube- How To Fix: Missing or Corrupt ntoskrnl.exe File[/ame]

Nu krijg ik na ik R induw om voor de recovery console te kiezen, niet de mogelijkheid om mijn windowsinstallatie aan te duiden. Ik kan ook niet met cd naar een andere directory gaan. Wanneer ik "map" typ, vindt hij de diskette en de 2 cd-rom drives, maar niet de harde schijf. Weet iemand hier raad mee?

dank bij voorbaat,

Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor het snelle antwoord,

De pc loopt vast bij het opstarten, dus ik geraak niet meer bij start-uitvoeren. Ik heb het echter ingegeven bij de recovery console van de XP cd, maar ik krijg een foutmelding:

C:\> sfc /scannow

Deze opdracht wordt niet herkend. Type HELP voor een lijst met ondersteunde opdrachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem is dat ik niet meer bij het bureaublad geraak. De pc loopt vast en toont de melding dat ntoskrnl.exe corrupt of niet gevonden kan worden.

Ik heb ook XP proberen te herinstalleren, maar dit lukt niet omdat er geen partitie kan gevonden of gemaakt kan worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.