Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste forumgebruikers,

Ik heb sinds een jaar een Samsung R510 laptop. Ik ben er heel tevreden van. Althans tot voor kort. Wanneer ik de laptop opstart voor de eerste keer (begin van de dag) duurt het héél lang voor hij opgestart geraakt en ook afgesloten wordt. Soms lukt het zelfs niet en moet ik de startknop ingedrukt houden. Het vreemde is dat als ik hem afgesloten heb en een 2e keer opstart, er geen enkel probleem meer is.

Ik heb hiervoor reeds naar mijn verdeler gebeld, die raadde mij aan een samsung recovery te doen. Ik heb zowel een basisrecovery gedaan (enkel windowsinstellingen resetten) en gister ook een volledige (hele C schijf leeg, dus zoals je de laptop krijgt als je hem koopt).

Gisteren dacht ik: nu is het gelukt, ik ben er vanaf. Maar vanmorgen start ik hem op en krijg ik dezelfde problemen weer.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Wat misschien onrechtstreeks een verband is: als ik soms het geluid van mijn volume wil aanpassen, gaat dit niet altijd.

Verder heb ik er eig geen problemen mee.

Alvast bedankt!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.