Ga naar inhoud

Advies aanschaf laptop

Have0

Aanbevolen berichten

Hoi ik overweeg een laptop aan te schaffen maar ben daar een beetje een leek in. Ik wil heel graag

- DVD-brander erin

- Gebruik is vooral internet en soms DVD's kijken.

Ik dacht zelf als ik deze op zolder zet en hij toch redelijk snel moet zijn moet ik eisen stellen aan

- processor

- minimaal intern geheugen 3 GB ?

Gebruik nu op mijn p.c. Windows XP, gebruikt niet zoveel geheugen maar dat zou wel niet meer kunnen op laptop aan de andere kant is de vraag of ik er niet over aantal jaren uitleg omdat programma's niet meer compatible zijn met Windows XP toch ?

Graag jullie meningen/adviezen bedankt alvast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rond de 500-600 euro. In Nederland heb je dan wel veel keus. Ik overweeg Compaq CQ61-240ED Intern geheugen 4 GB, harde schijf 500 GB, processor Intel Duo T4300, deze kost 499 euro. Begrijp ik het goed dat een processor Intel Duo T4300 sneller is dan Intel Duo T3000 ?

Ik ga geen zware games spelen maar wil wel kunnen surfen op internet. Heb internet Ziggo 20 MB vandaar. Bedankt alavast voor jullie advies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo

ik denk voor jou gebruik , je niet echt verkeert kunt zitten

vermits je ook geen eisen stelt aan de grafische kaart en zo .

nu er Windows 7 in zit (als je geen vista koopt) moet er niet meer zoveel geheugen in te zitten. 2gb is al voldoende.

en de processor als je niet aan multitasking doet of gamed zal je het niet merken

veel succes nog

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.