Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb sinds lang Ubuntu 9.04 op mijn PC draaien, maar zodra ik een update wil doen naar versie 9.10 of een volledige nieuwe installatie wil doen krijg ik meteen de melding op mijn monitor "OUT OF FREQUENCY". Dus zodra ik een opstart CD of opstart DVD in mijn PC plaats. Toen ik in het begin steeds patches kreeg van Beta versie ging het goed. maar eind release gaat fout.

Ik heb een Pentium 3 met 2GB intern, en een Nvidea Geoforce 7600 kaart.

Gaarne hulp

Geplaatst: (aangepast)

Dus als je opstart vanaf de cd-rom krijg je geen menu met opstartmogelijkden zoals "ubuntu uitproberen", "installeren", enzovoort?

De enige oplossing die ik momenteel kan bedenken is als je dit menu toch krijgt, kiezen voor de optie "ubuntu uitproberen" en dan op f6 drukken.

Er zal dan een tekst verschijnen waarin je de opstartinstellingen kan aanpassen.

Klopt dit?

Je kan ook altijd eens een andere monitor gebruiken of eens een alternate cd gebruiken.

Hier vind je misschien ook nog ene oplossing.

aangepast door Jürgen
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.