Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hey,

Ik heb een probleempje, als ik Call of Duty Modern Warfare 2 speel, heb ik soms dat mijn beeldscherm op power saving mode springt. Ik zie vlak daarvoor zwart beeld. Als ik op ctrl+alt+del klik dan doet het beeld het weer wel, en dan krijg ik de melding: 'Beeldschermstuurprogramma werkt niet meer en is herstelt'. Dit vind ik nogal irritant; mede omdat ik het spel dan opnieuw moet opstarten.

Kan ik hier wat aan doen?

Alvast bedankt voor uw hulp!

Gausskiller

Geplaatst: (aangepast)

Het zal een tijdje duren voordat ik weet dat het werkt, omdat het niet elke keer gebeurd; als dit is opgelost of als het niet werkt; meld ik het weer.

In ieder geval bedankt!

aangepast door gausskiller
iets vergeten...
Geplaatst:

Ik ben van deze bug af...maar ik heb ook last van deze melding: iw4mp werkt niet meer; of: iw4sp werkt niet meer; is dit een probleem van mijn computer, of van het spel? Als het een probleem van het spel is; dan zal ik op opgelost klikken; want dan zijn de problemen met mijn pc over... Ik hoop dat u er wat aan kan doen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.