Ga naar inhoud

een nieuwe game pc?

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

hallo jongens

ik ben hier net nieuw op dit forumxD. maar ik heb een vraag. ik wil graag een game pc kopen maar ik weet niet van hoe en wat. moet ik er een in de winkel kopen of zal ik er een moeten samenstellen.

als ik hem moet samenstellen kunnen jullie dat dan misschien voor mij doen, want daar heb ik vrij weinig verstand van. en bij het samenstellen hoe krijg je hem dan thuisgestuurd? in onderdelen of als een geheel dat het al gelijk doet (op windows na):tongue:. ik zal even zeggen wat ik er vooral mee wil doen. ik wil call of duty 4.2 kunnen runnen op medium settings en ondertussen een beetje muziek luisteren en msn'en. mijn budget is 1000 euro en daar hoeft geen moniter muis en toetsenbord enzo bij. ;-)

ik wil ook minstens 4 gb RAM een heel goede videokaart die toekomstige games als call of duty 7 aan kan. en 500 gb minstens aan schijfruimte.

kunnen jullie mij aub helpen

:ciao:

owja weten jullie mis. ook nog een goed game toetsenbord en muis. ze mogen samen niet meer dan 55 euro kosten

danku

aangepast door spooky
Geplaatst:

sorry maar dat vind ik weer iets te veel geld 1400 euro mijn budget is niet meer dan 1000 maar toch bedankt

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.