Ga naar inhoud

systeemherstel lukt niet schijf (d) zit bijna vol

axel321

Aanbevolen berichten

wel pc hangt soms heel lang vast ik denk dat ik hem misschien moet binnen doen in een computer winkel ? of weet je toch nog iets wat ik kan doen
Het lijkt me inderdaad niet echt een probleem van software of malware meer te zijn ... want dat hadden we dan nu al wel moeten kunnen ontdekken. Geef het niet graag op ... maar in dit geval lijkt het me wel een goede optie om er toch maar mee naar de PC-boer te stappen (tenzij je zelf toe in staat bent om de PC volledig en correct te herinstalleren). En dan is het nog maar de vraag of het niet (wat ik vrees) een hardwareprobleem zou kunnen zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik dacht het al wel dat een stomme spatie belangrijk is elke letter/teken in dat ding beschouw ik maar als belanrijk anders komt het miss niet goed

kan je daar alles in verwijderen met die /uninstall ? bv dingen die je niet terug vin in software

mappen en bestanden kan je die daar ook in verwijderen

aangepast door axel321
Link naar reactie
Delen op andere sites

kan je daar alles in verwijderen met die /uninstall ? bv dingen die je niet terug vin in software

mappen en bestanden kan je die daar ook in verwijderen

Neen, niet noodzaeklijk ... hangt af van de werking van het specifieke programma of tooltje. In dit geval is dat zo bij ComboFix.
Link naar reactie
Delen op andere sites

ummm nog 1 laaste vraagje dan ben je van mij af hahah :-)

weet jij iets een web een boek een iets waar dat zo van die info op staad

wat ik wil bedoelen is iets waar je kan zien welke soorten programma's je kan verwijderen met dat uitvoeren en hoe je kan zien welke programma van welk soort is en zo van die leuke dingen die de meeste mensen heel saai vinden

Link naar reactie
Delen op andere sites

weet jij iets een web een boek een iets waar dat zo van die info op staad

wat ik wil bedoelen is iets waar je kan zien welke soorten programma's je kan verwijderen met dat uitvoeren en hoe je kan zien welke programma van welk soort is en zo van die leuke dingen die de meeste mensen heel saai vinden

Neen ... een globaal overzicht kan je daar niet van vinden. De instructies over dat uninstallen bvb. kan je meestal enkel bij de handleiding of toelichting van het programma zelf ontdekken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.